Stavanger/Sandnes treff (avstemming på dato)

TePa

Elsker forumet
Prøver å lage en avstemning der jeg setter opp tre datoer. Kryss ut datoene der kan og skriv under hvem som kan når, så ser vi når flest kan (håper det går å velge flere alternativer her).

Skal vi si på Kvadrat kl. 18? Eller er det for tidlig/for sent?

alle dager passe like bra for mg :) klokka 18 høres jo ut som en fin tid :)

Passer mandag 20 og torsdag 23 august for meg! :-) 18 er en kjempe tid det :-D

Da ser det ut til at blir torsdag 23. :) noen flere som vil henge seg på?

Hvor på kvadrat skal vi møtes? :-)

ka md å treffes på wayne´s på kvadrat :) ta en kaffi eller d en måtte ønske :) har andre noen forslag?

michelle85 skrev:
ka md å treffes på wayne´s på kvadrat :) ta en kaffi eller d en måtte ønske :) har andre noen forslag?

Høres ut som en god plan det :)

e dr møje folk når me kome så e d isje verre enn at me finne en aen plass på kvadrat :) mn trur d ska gå fint :)

Vi er i hvertfall 5 stk. Dytter litt og ser om det er flere som vil være med :)

eg kommer gjerne 10 min for seint! nå kom det selvfølgelig en mail om informasjons møte på et fag eg skal begynne på :)  det er fra 17-18=(

crispy skrev:
eg kommer gjerne 10 min for seint! nå kom det selvfølgelig en mail om informasjons møte på et fag eg skal begynne på :)  det er fra 17-18=(

Viktigste er at du dukker opp :) Gleder meg til å møte dere.

dette blir koselig :)

Gleder meg til å møte dere også! :-D

hei jenter :) har bare tenkt på en ting, om me ska treffes på wayne´s på kvadrat, koss ska me finne kvarandre???
eg rekne kje md at me kome t å var de eneste gravide dr :) hehe...
så vis någen har et forslag av et slag så kom md d :)

michelle85 skrev:
hei jenter :) har bare tenkt på en ting, om me ska treffes på wayne´s på kvadrat, koss ska me finne kvarandre???
eg rekne kje md at me kome t å var de eneste gravide dr :) hehe...
så vis någen har et forslag av et slag så kom md d :)

Har tenkt d samme:-P

Jeg er nyskjerrig på hvordan treffet idag var?! :)

Skulle gjerne vært med, men passet ikke idag...

Nå håper jeg alle er klar :) kan kanskje møtes utenfor Waynes. Satser på at vi finner hverandre ;)

utenfor waynes høres ut som en plan :) Ja eg er jaffal kjempe klar for å møte dokk andre, blir koselig :)

Back
Topp