Stavanger/sandnes jenter! SE HER :D

ver0

Forelsket i forumet
Litt overdreven overskrift, men det er for å få oppmerksomheten deres!

Hei! siden jeg ikke fikk være med sist gang på deres treff pga dårlig planlegging fra min side :/, så lurte jeg på om noen var interesserte i et nytt treff?[:D] Jeg vil så gjerne møte møte :) 

Jeg vil veldig gjerne være med på nytt treff! Er litt opptatt denne uken, men ellers har jeg ikke så mange planer.

Vil og gjerne være med hvis dato passer[:D]

FLott! siden jeg er litt travel denne uken så tenkte jeg kanskje mandag, tirsdag eller fredag neste uke? :) viss dette passer selvfølgelig!

Jeg har også lyst[:)] Men kan ikke garantere at jeg kan, vet ikke om jeg har lyst å kjøre rundt i stavanger[8D]

fFredagen passer best for meg[;)]og vi kan godt være hos meg igjen.
Syns det er så lite gøy og møtes på kafe osv,er litt mer kos hjemme hos
noen. Huset mitt er åpent det så bare skrik ut[:D]

ORIGINAL: *Mammacili*

Jeg er med så sant det passer. Enig med Hønepønemamma, koseligere å treffes hjemme hos noen enn på kafè[:D] 

Jeg er med så sant det passer. Enig med Hønepønemamma, koseligere å treffes hjemme hos noen enn på kafè[:D] 

Helt enig [:)][:)]

ORIGINAL: LilleA

Helt enig [:)][:)]

Ja, enig i at det er kjekkere å treffes hjemme hos noen! Kan hele neste uke ukenom tirsdag.

Skal vi si fredag neste uke hos hønepønemamma da?[;)]

oida, hadde vist dobbelbooket meg den dagen! skal til legen OG tannlegen..

Hvilken dag skal vi ta da????? Kan ikke uken etterpå for har alle barna hjemme da
fra bhg pga påske.

Noe andre som kan den fre???????

Jeg kan alle dagene neste uke utenom torsdag[:)]
Påskeuka reiser vi sannsynligvis bort + eldstemann har fri fra bhg hele uka.

går jo ann etter påske da?

ORIGINAL: Hønepønemamma

Hvilken dag skal vi ta da????? Kan ikke uken etterpå for har alle barna hjemme da
fra bhg pga påske.

Noe andre som kan den fre???????

Men jeg vil så gjerne være med[8|]  Skal vi ta etter påsken da?

ORIGINAL: Nettien

Jeg vil veldig gjerne være med på nytt treff! Er litt opptatt denne uken, men ellers har jeg ikke så mange planer.

Alle dager utenom onsdag er det visst nå...

Back
Topp