Stavanger/Sandnes folk

Novemberfrø❤️

Forelsket i forumet
Nysgjerig som jeg er så lurer jeg på hvem her som er fra Sandnes området. Spesielt lurer jeg på om det er noen jeg faktisk kjenner noen av dere som er her inne. Så hadde vært litt gøy å høre hvem dere er. Dersom dere tørr å oppgi navn evt hvor i området dere bor, så hadde det vært kjempe gøy. så blir vi litt mer kjent med hverandre også.

Selv heter jeg Silje
og bor på Austrått i Sandnes.

Æi bor på Håbet i Sandnes. Hete Kristine og e 28 år.
Kommer egentlig fra Bardu i Troms men har bodd her nede i 9 år no.
Hadde vært vældig koselig å blitt bedre kjent med dåkker andre fra Sandnes område:)

Så koselig med svar. Er jo mange som ikke kommer på treffet. så derfor jeg tenkte det ville vært litt gøy å få pratet litt ilag bli kjent med hverandre. se om vi bor nær hverandre evt kunne møtes. Så har vi noen å dele permisjonstida med :)

Har bodd i stavanger i 2 år da eg gikk læretia mi der,men flyttet tilbake til Tau.
Er 27 år

bogafjell her :) ganddal om 2mnd ca..

sissel

gutt nr 1 på vei 11 januar :)

hadde vært gøy å bli kjent me andre "medgravide"

kommer fra stavanger, bor på lura. 25 år gammel, og vi venter førstemann 16 januar :)

kommer dere på ostehuset i morgen ?

Hei Hei :) 
Jeg heter Charlotte og bor i Stavanger. Vi har termin i slutten av April ;)
Vi gleder meg til og bli kjent med dere andre i området ;D 

moto2 skrev:
kommer fra stavanger, bor på lura. 25 år gammel, og vi venter førstemann 16 januar :)

spennande :p
bor og på Lura 27 år å vente gutt nr 3 16 Januar :p

eg får ikke vært me på treff ennå, men håpe på MANGE barseltreff når di små e født? :o)

Ganddal, 24 år, venter gutt nr 1

Back
Topp