Stavanger opprop!!!

lillesøsterellerbror

Elsker forumet
Juli13-jentene
D vil vel sei Rogaland'isj.. kor mange e me her nå...? Ser Haugesund å Bergen har hatt opprop... Vett me hadde i starten, men e vel dessverre någen så ikkje e me mer å fleir har komt te:)

Sjøl bor eg 10min fra Sandnes, samboer,blir 26år rundt termin, e fra før mamma til en 3åring jobbe te vanlig administrativ i et landsdekkende selskap..

Bur ca 50 min med ferje fra stavanger. Samboer,blir 29 i sommer(juni). Er mamma til en gutt som blir 6år(juli),jente som blir 5år(nov) og ei jente som blir 2år(des). Har vert hjemme værende siden eg var gravid i 7 mnd med nåværende minstemor :) Og trivest innmari godt å være hjemmeværende mor ;)

Sandnes her. Blir 24 i november. Samboer med 2 gutter på 3 og 2. Har gått hjemme si siden første svangerskap (2009)

❤ gutt født jan-11
❤ gutt født okt-09
❤bonusgutt født okt-00

Stavanger og første barn. 29 år og samboer, forlovet. Travel hverdag.

Sniker fra juni jeg:) jeg bor 1 1/2 time fra stavanger på hjelmeland, er ny her så kjenner få:p

Sniker jeg også ;-) Bor 5 min utenfor Sandnes, er fra Hjelmeland. Gi meg en lyd hvis jeg kan hjelpe dere med noe :-)

Bor 5-10 min fra Stavanger sentrum, 24 år (blir 25år i juli), og samboer som er 33år (blir 34år i september). Har to bonusbarn på 6år (blir 7år i juni) og 8år (9år i oktober) ;)

E ikje inne her kver dag så blei litt "seint" svar :P

Bor på Storhaug i Stavanger, 27 år, forloveden er 30 år. Er helt ny i byen :D

Blir det noe treff snart då? :) eg går heime kver dag og det blir litt ensomt i lengden! :) hehe

Back
Topp