Stavanger område !

bullmom

Flørter med forumet
Er det noen i Stavanger område som har unger fra før og har fødd på SUS eller fødeloftet ?

Hva er forskjellen ? Høre at man ikke får så mye smertestillende på fødeloftet... stemmer det?

Hva anbefaler dere som har fødd der tiligere? Likte dere bedre loftet eller SUS? :)

Jeg første en sønn på loftet i 2013, og kan kun uttale meg om loftet.

Du lurer spesielt på smertestillende, og det jeg vet de tilbyr på loftet er varmt bad, massasje, akupunktur, saltvannssprøyter og lystgass.

Kun erfaring med lystgass selv. Jeg følte den virkelig hjalp meg til å puste riktig, og så tok den de verste smertetoppene bort. Jeg klarte meg helt fint med bare den :)

Ellers superfornøyd med service og hvordan vi ble ivaretatt på loftet! :)

Jeg fødte på fødeloftet i fjor, veldig fornøyd! Hadde sett for meg at jeg trengte epidural, men brukte ikke engang lystgass, kun badekar. Veldig fornøyd ned jordmoren, som var roli, pedagogisk og tilstede hele tiden. Om de ser at du trenger mer smertestillende er det bare en liten heistur til fødeavdelingen. Du kan ikke velge selv, alle friske med normalt svangerskap og forventet normal fødsel skal i utgangspunktet (starte) på fødeloftet.

Har født begge plasser. Nede med første mann(svangerskaps forgiftning og igangsatt) oppe med nr 2. Trodde i utgangspunktet at alle skulle føde på fødeloftet? Mye mer behagelig der synes jeg. Du får ikke epidural, men de tar deg ned ber du om det. Leger og nede. Vil ha fødeloftet denne gangen jeg går det

Fødte nede og var super fornøgd med jm der :) låg oppe i 1 uke før storebror kom å dei som jobbar der er berre heilt nydelege :)

Back
Topp