Stavanger og omegn mammaer og perm

Eg vill gjerne bli med på et treff :) Har ikkje fått blitt med tidligere... 19 juni starter min permisjon. Men er hjemmevørende med minsten nå :)

Meg! Eg e sjukemeldt :) men reiser vekk på fredag og blir vekke til 18 juni :P

Er med, går ut i perm 18.juni. Har byttet telefon og har ikke hatt app for forumet. Sitter nok foran PC ellers. Annonserer dere på fbgruppa også?

Er det blitt noe treff? :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg har ikke fb så jeg kan ikke anonsere noe der:eek:.. Vi har.vel ikke satt noe dato. . Må se om vi blir et par stykker først..:) men vi må da klare få til noe:):)

Ser ut ifra "hvor skal vi føde" tråden er vi ikke mer enn 5-6stk spn hører til SUS ser jeg nå. Så kan vel ikke forvente så mange som hiver seg på.. Dere som vil. Når passer d for dere.. ?jeg skal bare noen timer på jobb neste uke så er jeg fri som fuglen;);)

Om det blir neste uke så hadde det passet fint(tror eg da). Mannen snakket om å ta fri neste uke :)

Rant litt ut i sanden denne? (jeg har ikke vært på siden sist jeg kommenterte) Skal vi prøve oss på treff, hva med torsdag 20/6 eller fredag 21/6?

Hvis noen er nervøse for at vannet skal gå eller noe slikt så har jeg bil og kan kjøre folk til sykehuset/hjem dersom noe skulle starte når vi møtes. :)

Rant litt ut i sanden denne? (jeg har ikke vært på siden sist jeg kommenterte) Skal vi prøve oss på treff, hva med torsdag 20/6 eller fredag 21/6?

Hvis noen er nervøse for at vannet skal gå eller noe slikt så har jeg bil og kan kjøre folk til sykehuset/hjem dersom noe skulle starte når vi møtes. :)

Hehe... Skal kunne kjøre jeg også:) Nå er min perm i full gang så jeg er gjerne med på kaffe jeg:)

• Liker
Reactions: ti
Herlig, da er vi 3 så langt :) (fått napp på fb også)
Passer torsdag kl 13 på ostehuset i stavanger?
Så får folk bare slenge seg med om det passer :)

Herlig, da er vi 3 så langt :) (fått napp på fb også)
Passer torsdag kl 13 på ostehuset i stavanger?
Så får folk bare slenge seg med om det passer :)

Ja d skulle vel la seg ordne... Me får passe på å dytte på tråden å se om andre åg vil...

Da er vi totalt 5 stk så langt som er interesserte. Stedet er Ostehuset, Hospitalgata 6 i Stavanger. (om du står ved inngangen til Arkaden fra Domkirkeplassen så ligger Ostehuset i bakken derfra ned mot Dropsen)
Tidspunkt fredag 21/6 kl 13.00.
Jeg har bestilt bord, sånn i tilfelle det er fullt.
Gleder meg :)

Edit: fredag er 21/6.

Back
Topp