Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har vært i Haugesund på sykehuset noe vi absolutt ikke var fornøyd med. Men når vi valgte å gå privat til Medicus i Stavanger ble alt 10 ganger bedre. Og har resultert i etter 1 forsøk at jeg nå er 25uker på vei
1. For det første så slapp vi stresset med å reise helt til Haugesund.
2. Vi følte ikke lenger at vi var på et samlebånd
3. Medicus hørte på oss og undersøkte grundigere hvorfor vi ikke klarte å fullføre noe svangeskap. Hadde 2 forsøk i Haugesund som resulterte i en MA og en ikke gravid.
4. God oppfølgning i Medicus og hyggelige folk
Angrer på at vi ikke startet hos Medicus før vi gikk offentlig. Spesielt siden vi fant ut at medisinene blir jo dekket i 3 forsøk uavhengig av om du går offentlig eller privat
Et annet tips er å vær åpen om at du er i prøverør med kjente, mindre stress på kroppen.
Tusen takk for svar. Og gratulerer med en liten i magen
Vi har hatt 3 forsøk i Haugesund, 1 endte I graviditet, men SA etter et par uker. Har vært tålig fornøyd, men litt av samme erfaringene som deg, med samlebånd etc. De har jo begrenset med midler så er vel fort sånn det blir offentlig. Så gleder meg nesten litt nå til å gå privat, for alle sier en blir bedre tatt vare på![]()
Lykke tilog ka absolutt anbefale Medicus
Ekstra stor fordel at du har allerede prøvd i Haugesund og.
Jeg ble satt på prednisolon av Medicus da d kunne virke som at kroppen min ikke ville beholde forsteret. Tror d hjalp på. Og var og glad jeg slapp lutinus og heller gikk på duphaston. Slapp griset![]()