Stavanger Mammaer <3

Åååå så kjekt at det er flere fra Stavanger området her, vi er jo alle så å si like langt og når man er gravid så er det jo kjekt å være med flere i samme gledesfryd:)
Hadde vært gøy å møtes å blitt litt kjent, nå nærmer jo påsken seg å hyttetur står for tur men treffes gjerne etter påsken?:)

Selv bor i Stavanger sentrum/Storhaug sammen med min fantastiske samboer å vår lille chihuahua jente på ett år:) Jeg er 27 år i er pr dags dato dessverre arbeidsledig (!) så kan bli litt lange dager :( Hmm ellers så har jeg interesser som dans, reise, bøker, mat&baking, litt strikking og kreativt arbeid:)

Også må jeg jo få legge til at igår fikk jeg Doppleren fra Caremaxx og hørte hjertelyden til min lille bebi<3 På onsdag er jeg 12 uker Woohoo:)
Vi var på tidli UL hos Sigrid (etter x- antall anbefalinger) i byen i uke 6-7 og hjerte slo bra og bebisen så godt plassert i livmor:) Er gått over på trimester 2 vitaminene fra lifecare, og har bestilt neste UL samme sted 4.4 for sjekk og forhåpentligvis vite kjønn:)

Det var litt om meg,håper å treffes snart, og til dere som har starta påske ferien, GOD PÅSKE:)

Hei alle her inne :)

Får dere lest private meldinger som jeg har sendt dere? Jeg foreslår å lage en felles chat på fb for å avtale et treff :) Hvis dere vil bli med på det så send meg en privat mail med navnet deres på f.b så kan jeg legge dere til i denne Chatten :)

Hei dere stavangermammaer!
Jeg skal arrangere utdrikningslag i Stavanger om tre uker, og trenger litt hjelp til hvor vi kan spise lunsj. Sa da er spørsmålet: Hva er DIN yndlingsrestaurant for lunsj? Gjerne i nærheten av sentrum og vågen.. (Har sett litt på Tango og Bølgen og Moi..)

PS: Jeg er også fra Stavanger, men har ikke bodd der på 13 år, så føler meg litt lost :p

Jeg skal arrangere utdrikningslag i Stavanger om tre uker, og trenger litt hjelp til hvor vi kan spise lunsj. Sa da er spørsmålet: Hva er DIN yndlingsrestaurant for lunsj? Gjerne i nærheten av sentrum og vågen.. (Har sett litt på Tango og Bølgen og Moi..)

PS: Jeg er også fra Stavanger, men har ikke bodd der på 13 år, så føler meg litt lost :p
Åhh så stilig, skulle veldig gjerne hjulpet deg, men jeg har bodd i Bergen de siste 7 årene og har nettopp flyttet tilbake. Ikke kommet meg ut til byen enda. Regner med de andre her kan svare deg:) uansett masse lykke til:)

Åhh så stilig, skulle veldig gjerne hjulpet deg, men jeg har bodd i Bergen de siste 7 årene og har nettopp flyttet tilbake. Ikke kommet meg ut til byen enda. Regner med de andre her kan svare deg:) uansett masse lykke til:)

Ja, da er du like lost som meg nesten ;) og tusen takk! :)

Så kjekt!!
Sjekk litt på: Bevaremegvel bar, NB Sørensen, Reenaa, Sjøhuset Skagen, (Egon, men der må man gå ned i kassen å bestille maten), Casa Gio (en ny liten Italiensk restaurant i Pedersgata, vært der 1 gang selv og kan anbefales!), Salza Steakhouse, Bullock Steak & Bar, Hall Toll, Straen fiskerestaurant og sikkert masse andre plasser, men det er der jeg har vært mest fornøyd.
Kos dere kjempe masse! :hello2

Så kjekt!!
Sjekk litt på: Bevaremegvel bar, NB Sørensen, Reenaa, Sjøhuset Skagen, (Egon, men der må man gå ned i kassen å bestille maten), Casa Gio (en ny liten Italiensk restaurant i Pedersgata, vært der 1 gang selv og kan anbefales!), Salza Steakhouse, Bullock Steak & Bar og sikkert masse andre plasser, men det er der jeg har vært mest fornøyd.
Kos dere kjempe masse! :hello2

Tusen takk for masse gode tips! Skal definitivt sjekkes ut! :D

Hei :)
Er det noko liv i denne tråden enno? Eg er ei jente som ikkje har så mange bekjente i Stavanger og savner nokon å dele denne tida med. Var ganske sein med å begynne å bruke forum, så henger ikkje heilt med enno :p
Er i veke 22 no, og blir mest sannsynlig sjukemeldt ut svangerskapet, og då blir det lange dager :hungover:
Hadde vert kjekt å komt i kontakt med kjekke jenter i samme båt :)

Er det noko liv i denne tråden enno? Eg er ei jente som ikkje har så mange bekjente i Stavanger og savner nokon å dele denne tida med. Var ganske sein med å begynne å bruke forum, så henger ikkje heilt med enno :p
Er i veke 22 no, og blir mest sannsynlig sjukemeldt ut svangerskapet, og då blir det lange dager :hungover:

Jeg kan bli med på treff etter baby har kommet ut :) nå er dagene fullbooket med heltidsjobbing her og 2 andre barn å ta seg av etter jobb

Hei novgutt jeg er sykemeldt å går hjemme å kjeder meg,så vil gjerne møtes om du vil:)

Hei jeg er i smame båt å vil gjerne treffe deg:)

Hei novgutt jeg er sykemeldt å går hjemme å kjeder meg,så vil gjerne møtes om du vil:)

Så kjekt! Kor langt e du på vei? eg er nesten 24 veker no.
Eg blir vekke ei stund på ferie no, men når eg kjem heim at kan me jo ta ein kaffi.
Kan eg spørre kor gammel du er? eg er 31

Back
Topp