Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan gikk møtet? Håper dere hadde det koselig![]()
Dessverre var det ingen som dukket opp på avtalt plass/tid. Så jeg gikk igjen etter en halvtime med venting...![]()
Stakkars deg..Utrolig kjipt
![]()
Åååå så kjekt at det er flere fra Stavanger området her, vi er jo alle så å si like langt og når man er gravid så er det jo kjekt å være med flere i samme gledesfryd
Hadde vært gøy å møtes å blitt litt kjent, nå nærmer jo påsken seg å hyttetur står for tur men treffes gjerne etter påsken?
Selv bor i Stavanger sentrum/Storhaug sammen med min fantastiske samboer å vår lille chihuahua jente på ett årJeg er 27 år i er pr dags dato dessverre arbeidsledig (!) så kan bli litt lange dager
Hmm ellers så har jeg interesser som dans, reise, bøker, mat&baking, litt strikking og kreativt arbeid
Også må jeg jo få legge til at igår fikk jeg Doppleren fra Caremaxx og hørte hjertelyden til min lille bebi<3 På onsdag er jeg 12 uker Woohoo
Vi var på tidli UL hos Sigrid (etter x- antall anbefalinger) i byen i uke 6-7 og hjerte slo bra og bebisen så godt plassert i livmorEr gått over på trimester 2 vitaminene fra lifecare, og har bestilt neste UL samme sted 4.4 for sjekk og forhåpentligvis vite kjønn
Det var litt om meg,håper å treffes snart, og til dere som har starta påske ferien, GOD PÅSKE![]()
Åhh så stilig, skulle veldig gjerne hjulpet deg, men jeg har bodd i Bergen de siste 7 årene og har nettopp flyttet tilbake. Ikke kommet meg ut til byen enda. Regner med de andre her kan svare degHei dere stavangermammaer!
Jeg skal arrangere utdrikningslag i Stavanger om tre uker, og trenger litt hjelp til hvor vi kan spise lunsj. Sa da er spørsmålet: Hva er DIN yndlingsrestaurant for lunsj? Gjerne i nærheten av sentrum og vågen.. (Har sett litt på Tango og Bølgen og Moi..)
PS: Jeg er også fra Stavanger, men har ikke bodd der på 13 år, så føler meg litt lost![]()
Åhh så stilig, skulle veldig gjerne hjulpet deg, men jeg har bodd i Bergen de siste 7 årene og har nettopp flyttet tilbake. Ikke kommet meg ut til byen enda. Regner med de andre her kan svare deguansett masse lykke til
![]()
Hei dere stavangermammaer!
Jeg skal arrangere utdrikningslag i Stavanger om tre uker, og trenger litt hjelp til hvor vi kan spise lunsj. Sa da er spørsmålet: Hva er DIN yndlingsrestaurant for lunsj? Gjerne i nærheten av sentrum og vågen.. (Har sett litt på Tango og Bølgen og Moi..)
PS: Jeg er også fra Stavanger, men har ikke bodd der på 13 år, så føler meg litt lost![]()

Så kjekt!!
Sjekk litt på: Bevaremegvel bar, NB Sørensen, Reenaa, Sjøhuset Skagen, (Egon, men der må man gå ned i kassen å bestille maten), Casa Gio (en ny liten Italiensk restaurant i Pedersgata, vært der 1 gang selv og kan anbefales!), Salza Steakhouse, Bullock Steak & Bar og sikkert masse andre plasser, men det er der jeg har vært mest fornøyd.
Kos dere kjempe masse!![]()
Hei
Er det noko liv i denne tråden enno? Eg er ei jente som ikkje har så mange bekjente i Stavanger og savner nokon å dele denne tida med. Var ganske sein med å begynne å bruke forum, så henger ikkje heilt med enno![]()
Er i veke 22 no, og blir mest sannsynlig sjukemeldt ut svangerskapet, og då blir det lange dager![]()
Hadde vert kjekt å komt i kontakt med kjekke jenter i samme båt![]()
Hei novgutt jeg er sykemeldt å går hjemme å kjeder meg,så vil gjerne møtes om du vil![]()
Hei
Er det noko liv i denne tråden enno? Eg er ei jente som ikkje har så mange bekjente i Stavanger og savner nokon å dele denne tida med. Var ganske sein med å begynne å bruke forum, så henger ikkje heilt med enno
Er i veke 22 no, og blir mest sannsynlig sjukemeldt ut svangerskapet, og då blir det lange dager
Hadde vert kjekt å komt i kontakt med kjekke jenter i samme båt![]()
Hei novgutt jeg er sykemeldt å går hjemme å kjeder meg,så vil gjerne møtes om du vil![]()