Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har og termin 7 oktober! Så artig Ja det kunne vært interessant, kan man ringe dem eller? Fikk du omvisning og? =)Jeg skal føde i haugesund. Termin 7 oktober. Var oppe på føden nettopp og meldte meg på fødselsforberedende kurs med omvisning på sykehuset. Jeg var den første som meldte meg på å det må være 5 påmeldte før det blir satt noe dato men de regnet med at det skulle bli en lørdag i september. Hadde vært kjekt om du også ville vært med.
Ok,ja da skal jeg ringe kjekt å få se fødestuen og få litt mer info. Er andregangsfødende, men fødte på Ahus sist. Bare bodd på Vestlandet i ett år. Hvor ligger Kopervik? Ikke så kjent her, jeg bor i Suldal. Her er det over 2 t reisevei til sykehuset m ferge Ett år eldre enn oss dere da, jeg blir 22 om en mnd og sambo 27=) venter også en liten pike, og termin samme dato, litt av ett sammentreff jaNei, jeg fikk ikke omvisning når jeg var der, var bare innom en tur da jeg alikevel var på sykehuset for en glykosebelastningstest. men de som ville være med på fødselsforberedende kurs får omvisning. Det er ikke et kurs som går over flere dager, kun noen timer en lørdag i september sa de. Men de skulle ringe meg med nærmere informasjon når det var flere påmeldte. Du kan nok bare ringe de om du er interessert i kurs med omvisning. Jeg er førstegangsfødende så jeg har værtfall lyst til å se hvordan fødestuene og barselrommene ser ut.
så du har også termin 7 oktober litt av et sammentreff.
Jeg bok i kopervik og er 23 år forresten. Samboeren min er 28 og vi venter en jente
Ja vet hvor det erKopervik er på karmøy, en øy rett utenfor haugesund. er bare en halv time til sykehuset herfra å det er bro over til haugesund. Suldal er litt lenger vekke ja, men du får nok god tid til å komme deg til sykehuset alikevel når den tid kommer. Eller er du en av de med ekstremt korte fødsler? Gruer meg litt til å føde kjenner jeg så det skal bli greit med litt mer info og en omvisning kjenner jeg.
jeg har nettopp flyttet tilbake hit etter 4 år i stavanger. Hadde en jordmor i stavanger som hadde hatt praksisen sin på sykehuset i haugesund å hun sa at det var en kjempefin plass å føde på. Trygge og rolige folk å fine fødestuer. Hører rykter om at de skal slutte å tilby familierom da, men det skal jeg spør mer om når jeg kommer på kurset. Kanskje vi treffes på kurs da, eller på et barselrom