Stavanger girls..omegn..

sicret

Forumet er livet
VIP
..for de som har lyst så hadde vi tenkt å sette en fast dag i uken hvor vi går tur..altså hver tirsdag - kl 11...eneste som endrer seg er stedet vi går tur på.

Vi gikk tur i sandvedparken idag...
...neste sted - neste tirsdag - tur til Sandangen rett med Bryne sentrum...møtes  Bryne togstasjon 16.11.2010, klokken 11:00.

avlyst***

---------------------------------------------------------
...foreslår tirsdag om  2 uke..at vi går i Sørmarka...starter med Ullandhaugtårnet..

Hvem er med neste tirsdag*?

Ja så kjekt at det rotere litt [:D]
Santangen e en fine plass å gå tur på bryne[:D]

Eg e m neste tirsdag viss d e i nærheten her, har ei lidå så HATE å kjøra bil[:@]

ja da er jeg med!! har og hørt om santangen.. har visst gått der og et par ganger... hvis det e det som ligger nedi sentrum på en måde...

jess stemme det renatelita:))

Ja me går for sandtangen, det var det me snakte om på treffet og..
då kan di som vil ta toget jør det. så mødes me på togstasjonen kl 11.00

så Tirsdag 16 kl 11.00 på togstasjonen på bryne.

hb mangen blir med... ittepå kan di som vil gå på kafè[:)]

*rekker opp hånda*[:D]

ORIGINAL: Ju9ta

*rekker opp hånda*[:D]

eg e me eg
:-D

Tirsdag e desverre en dårlig dag for meg. Går på babysang da og er nødt for å gå de neste gangene for eg ska overta ledelsen for gruppa etter jul[:(] Kanskje dokk kan komma der en gang?

ORIGINAL: amona

Tirsdag e desverre en dårlig dag for meg. Går på babysang da og er nødt for å gå de neste gangene for eg ska overta ledelsen for gruppa etter jul[:(] Kanskje dokk kan komma der en gang?

bra forslag[:D][:D] komme lett eg å prøve det ein gang

Ska du...så kjekt [:D] må snart bli m der [:D]

ORIGINAL: mamma.til.2

Eier ikke sangstemme jeg da, men kommer gjerne å tester d ut en gang jeg og[;)]

Trenge ABSOLUTT ingen sangstemme der altså. Eg har ingen vakker stemme:) Men babyene storkoser seg, og det er i forbindelse med et småbarnstreff de har på sykkelhuset på austrått. Lite, intimt, gratis og ikke minst knallgod lunsj for en billig penge. ( dagens reklame det her[:)]) Hver tirsdag kl 10.30 e det babysang. Kan jo ta turen ittepå fra astrått?

ORIGINAL: mamma.til.2

Eier ikke sangstemme jeg da, men kommer gjerne å tester d ut en gang jeg og[;)]

ORIGINAL: trippi

Ska du...så kjekt [:D] må snart bli m der [:D]

Ja, ...eller kanskje. Har blitt spurt ivertfall, for hu ville ikkje mer hu så har det nå. Å samlingar e eg jo vant med å ha, så vurdere det. hadde vært kjekt å lært det skikkelig

hørtes kjekt ut:D me kan jo sette andre dager også men t nå så ble det tirsdag..kor lenge holde dok på med babysang?

eg kan ikje den første tirsdagen(16.11) men tror eg kan neste :)

ORIGINAL: skruen med spire

eg kan ikje den første tirsdagen(16.11) men tror eg kan neste :)

:DD

Kanskje vi skal kjøre en avstemming for hvilken dag d passer for alle da..?[8|]

Kanskje vi skal kjøre en avstemming for hvilken dag d passer for alle da..?[8|]

ok kjør på..

Back
Topp