Stavanger folk *ang jordmor*

Baby nr*2

Betatt av forumet
Hei alle stavanger folk!

Hvilken jordmor går dere til?
Går dere i Olavskleiva eller jordmor Janne eller evt andre?

Positivt og negativt om jordmødrene[:)]

Hei,

Eg va på privat Ul hos jordmor janne i uke 6-7.. syns hu va veldig flinke :-)
Og kan tenka meg hu..
Men har jo då ingen erfaringer me andre... :)

Har ei venninna så hadde ei i byen sa hu.. sikkert olavskleivå som du nevnte, og hu va ikkje fornøyde...

Men koster ikke Jormdor Janne penger hver gang du er der eller tar jeg helt feil??

janne koster vel penger ja. svarte på generell jeg, men kan vel skrive her og at jeg hadde eiganes helsestasjon som jeg gikk til, var veldig fornøyd med dem[:)]

Ja Janne koste penger, eg betalte 500,- for den timen eg hadde.
Syns det va verdt det for min del men det e jo opp te kver enklet,
Og andre jordmødre kan jo selvfølgelig ver fantastiske!! :-)

Som sagt eg har kun vært hos hu den eine gangen.. :-)

Ok takk for svar.
Tror jeg ringer Eiganes helsestasjon[:)]

hvor i stavanger bor du da?

eg jekk fysste gang t mamma stork i byen d syns eg va dritt.. di har jo forskjelige folk kver gang... nå ska eg gå t ei åppe me colosseums klinikken... når eg kåmme i uke 12... hu ska vist vera veldig bra... flerne i familien min som har hatt hu...

Rett ved kilden[;)]

ORIGINAL: OhMyGod!!!

janne koster vel penger ja. svarte på generell jeg, men kan vel skrive her og at jeg hadde eiganes helsestasjon som jeg gikk til, var veldig fornøyd med dem[:)]

Jeg bodde i Stav etter fødsel sist, og ble da tilknytta Eiganes jeg også. Gikk ikke til jordmor der før fødsel, men fikk en sånn etter-fødsel-samtale med ei jordmor der, ei med sørlandsk dialekt. Har sjelden følt meg så sett og blitt så godt tatt imot som det hun gjorde! Hadde jeg bodd i Stav videre, så hadde jeg lett gått dit [:)]

Back
Topp