Statusoppdatering :-)

Sjefsmamma

Elsker forumet
Hei jenter!

Er vel ikke så mye liv som det pleide her lenger men tenkte likevel jeg skulle oppdatere dere på hvordan det ligger an her.

25 uker på vei nå og med ei snuppe i magen denne gangen :-) Først var det veldig rart at det var ei jente...jeg skulle jo være guttemammaen jeg nå med to små tasser på 3 og snart 1 år...men etter at jeg ble vant med tanken så er det jo bare stas såklart :-)

Jenta vår skal hete Nellie Hermine og hun er frisk og fin og uten noen tegn til hjertefeil eller annet, veldig deilig å vite. Terminen ble satt til 7.januar og det vil være dagen etter Samuels begravelse- men ett år senere..så syns på en måte det passer bra om hun kommer på termin jeg, blir litt symbolsk nesten. Håper bare ikke hun kommer den 30.des som for oss alltid vil være verdens tristeste dag.

Ser det er andre her inne som er igang med neste også, lykke til :-)

Så flott å høre at alt står bra til med lille jenta i magen :) Og for ett fint navn dere har funnet. Passer godt sammen med resten av familien :)

Lykke til de siste ukene. Håper på ny oppdatering når jenta er kommet til verden :) (må gjerne oppdatere føøør det au..)

Så godt og høre fra deg :) tenker ofte på dere og samuel, stadig innom bloggen din og kikker. Gratulerer så mye med ei jente i magen! Og for et nydelig navn. Nellie er et av mine favorittnavn men fikk ikke mannen med på det.. Lykke til videre, håper vi får en oppdatering når hun er kommet til verden <3>

Så bra at alt går som det skal. Det er noe med symbolikken som gjør at det virkelig er en mening med at hun skal komme da. Så håper hun kommer en av datoene som er betydningsfulle for dere, men på en god måte.

Gratulerer så mye! Så hyggelig oppdatering. :) Det varmer. :) Lykke til videre i svangerskapet.

Jeg er også stadig vekk inne og titter på bloggen din, og må innrømme at jeg sniker en del på januarforumet deres også.

Men så koselig å høre at alt står bra til med jenta i magen;) Det unner jeg dere virkelig! Så kos deg resten av svangerskapet, og titt gjerne innom oss innimellom for oppdatering.

Dette er så urolig koselig!! Håper du nyter magen, S!!! Masse lykke til videre i svangerskapet :D Håper på flere fine oppdateringer og ikke minst glad meldingen om at Nellie Hermine (nydelig navn) har ankommet verden <3

Så utrolig kjekt å høre fra deg! Har tenkt mye på deg og er ofte innom bloggen din for å lese.

En jente i magen!! Så flott da :) Blir sikkert veldig stas for dere alle! Og for et herlig navn hun skal få. Ønsker deg det beste i verden videre!

Flott å høre at det går bra med jenta i magen. Herlig at hun kom på datoen sin. Det var kanskje en mening i alt, en mening for dere om ikke annet. Det viktigste! Sniff inn nyfødt-lukt og gratulerer som jente-mamma denne gangen.
Kanskje det blir mindre sammenligning og lettere og nyte litt. Gratulerer med frøkna.

Back
Topp