Statusoppdatering etter gammelt fra meg:-)

Gravid med Gravøren!

Elsker forumet
Sjeldent her inne nå, men det var kjekt å se at det erlitt aktivitet igjen! Her er snuppa blitt 8 mnd allerede, og tiden har bare flydd avgårde. Ho er kolikkbaby, og har slitt med magen hele tiden etter kolikken avtok ved 4.5 mnds alder. Begynte med grøt ved 6 mnd, men hun var ikke særlig interessert i å spise den. Først nå er ho begynt å spise den villig. Sliter fortsatt med å få ut popp, og det er hver 10 dag hun får bæsjebleie stakkars liten. Har prøvd med ALT! Men ingenting hjelper. Men men går seg vel til.. Ellers tar ho livet med ro, kryper ikke enda. Sitter alene, med meg bak henne da. Og så er første tannen nede brutt gjennom:-) ellers er det kun 3 uker til jeg skal begynne i jobb, mens pappen tar ut litt fedrekvote. Skal jobbe litt hver mnd frem til juni, hvor jeg skal ha ferie. Heldigvis klarer vi strekke permisjon/ferie til nytt barnehageår, så da er hun fylt året før hun skal begynne.. Gruer meg fælt til å begynne å jobbe igjen... Føler permisjonen bare har forsvunnet og gått opp i røyk. Ingentig ble helt som jeg håpte og drømte om. Men men, forhåpentligvis går vi en kjekkere tid imøte nå. Hvordan er det med dere da? Trenger en oppdatering på alt:-) ser eg må fikse nicket mitt visst:-) absolutt ikke gravid med gravøren lengre!

Hei hei!:)

Kjekt å høre fra deg/dere!   Husker det var litt godt å lese dine oppdateringer da guttungen her var under 3 mndr, for da forsto jeg at vi ikke var alene om å ha det litt tøft!

Her var kolikken over da han var rundt 3,5 mndr, men det satt i leeenge. Tror nesten han var vant med å sutre jeg, da det var det eneste han hadde gjort i mndsvis;) Men nå har endelig humøret kommet seg, og vi har fått en skikkelig gladgutt! Smiler, ler og babler med seg selv hele dagene:)
Har ikke noe godt sovehjerte da, og sliter litt med tennene som er på vei. Har fått de to nede, og nå holder ene hjørnetanna oppe (faktisk!) på å bryte gjennom;)

Krabber ikke han her heller, men står på alle fire og vipper frem og tilbake, så er nok ikke så lenge til. Skal vel bare nyte det før de blir for mobile tenker jeg;)

Når det gjelder mat, så går alt ned på høykant! Er heldigvis ikke vanskelig i matveien. Grøten er absolutt storfavoritten, og så lenge mddagen inneholder kalkun eller kylling er det også ganske så greit!

Hei! Så kjekt at det går bra med dere også da:-) Søvnen er heller ikke den beste hos lillesnuppa. Etter utallige timer med bæring og byssing i kolikktiden, så har ho desverre tatt med seg uvanene. Må enten sovne til puppen ( idiotisk av meg, i know!!!) ellers må ho trilles på i vogna.. Må gjerne ut etpar tre ganger og rugle på henne, når hun sover i vogna ute. På natten våkner hun for tiden en trillion ganger, for å få puppen. Så det er litt slitsomt, men men...håpte hun skulle sove bedre, når hun endelig får i seg en hel grøtporsj på kvelden,men hun er fortsatt ikke villig til å spise så masse. Men smører meg med tolmodighet og tenker at denne tiden kommer jo aldri tilbake, så om hun er litt bortskjemt nå, så er det bare sånn. Spennende ting som skjer nå fremover iallefall:-) en herlig tid i vente.

hei hei her spiser vi det meste,er ikke så veldig glad i grøt for tiden,er vel lei.

ellers sitter vi selv(hvis jeg setter henne opp),krabber ikke enda!! hun har heller ikke fått tenner.

Snuppemor her blir 9 mnd 2.mars, men er mammas baby ennå..hehe =)  Er 68 cm og 7,4 kilo, ingen tenner, kryper ikke. Snudde seg fra rygg til mage for første gang på 7mnd-dagen sin, mens den andre veien harhun enda ikke funnet ut av =)  Sitter selv når hun blir satt opp. 

Ellers bare smiler hun fra morgen til kveld og er en veeeeeldig grei baby å ha med og gjøre =)

Back
Topp