Statuser på fjesboka

*Perlemor*

Gift med forumet
Jeg var på cafe med en kamerat fra studietiden i går. Han er singel og ønsker seg virkelig kjæreste og familie. Han sa at det var utrolig irriterende og sårt over alle "oss andre" som la ut statuser om familielykke og ønske om å gi vekk unger som ikke sover (kjenner meg bare ørlittegranne igjen der gitt[8|][8D]).

Men jeg kjente det stakk litt i meg da! Det er jo virkelig ikke meningen å såre noen med det jeg skriver på facebook!! (noe han skjønner godt!) For han er det snakk om unger over alt, kameratene er begynt å bli godt etablert med unger og koner. Det er alltid snakk om vennepar, og familieferier. Han føler seg rett og slett skikkelig utafor [&o]

Jeg skal prøve å skjerpe meg med statusene mine, ikke gi uttrykk for at unger er et ork (iallefall ikke så ofte!). Ei heller skryte uhemmet over alle glimt av familielykke. Ikke slutte med det, bare begrense det litt.

TENK SÅ HELDIGE VI ER!!!

(et lite hjertesukk herfra)

ja men altså, det er jo alltid noen som blir såret over noe, du kunne liksågodt blitt såret over hans sine statuser der han klagde over singellivet, mens du var dritmisunnelig.
Jeg blir ikke fornærmet og såret viss noen klager over mannen her inne fordi de burde være glad de har mann siden jeg ikke har[;)][:)]
jeg blir heller ikke såret eller fornærmet over de som klager over hvor slitne de er etter oppussing av nyehuset når jeg egentlig ha lyst til å bygge hus selv.... see?

*så det er bare å både skryte og klage over barna sine på face...... (og er kompisen din kjekk foressten[;)][;)] )

Nei, det er jo sant det!! [:)] Fikk bare så uendelig vondt av han i går [&o]

Og, hadde jeg trodd dere var match hadde jeg prøvd å matche dere!! MEN dog han er en skjønn fyr er han nok en litt spesiell fyr! Og skal du blir kjæreste med han MÅ du flytte til Stavanger! [;)]

ORIGINAL: *Perlemor*

Nei, det er jo sant det!! [:)] Fikk bare så uendelig vondt av han i går [&o]

Og, hadde jeg trodd dere var match hadde jeg prøvd å matche dere!! MEN dog han er en skjønn fyr er han nok en litt spesiell fyr! Og skal du blir kjæreste med han MÅ du flytte til Stavanger! [;)]

hehe[:D] Stavanger er uaktuelt, har allerede en der nede som jeg kunne tenke meg å få oppover[;)]

[:D] Høres bra ut!! [:D] Sjarmerende folk der nede! Var lenge meeeeeget sjarmert av en kamerat av denne kameraten min [:)]

[:D] Høres bra ut!! [:D] Sjarmerende folk der nede! Var lenge meeeeeget sjarmert av en kamerat av denne kameraten min [:)]

jeg må inrømme at jeg ikke er så fryktelig sjarmert av rogalendinger, det er en bergenser der jeg kunne tenke meg at flyttet litt på seg[:)]

jeg tror jeg ender opp som en singel bondekone som har flere katter enn sauer[8D]

Bergensere er topp, men har alltid falt litt for diverse rogalandsdialekter (ikke de breieste kanskje!)

Vi må melde deg på bonderomatikk!!! Da blir det fart på sakene veit du [8D]

Bergensere er topp, men har alltid falt litt for diverse rogalandsdialekter (ikke de breieste kanskje!)

Vi må melde deg på bonderomatikk!!! Da blir det fart på sakene veit du [8D]

jeg har ikke lyst til å være på TV....også er det teit viss jeg er en av de som får to brev og må ringe de på direkten..... "åja, du er fra Voss du og ja, fra bordalen og bor med mor ja, aldri hatt dame og får ferdigsmurt matpakke hver dag??....Kjekt det!!"[;)][:)][:D]

Jeg forstår han veldig godt jeg, men tenker det går litt begge veier..

Jeg har jo perioder der jeg misunner mine venninner som studerer i utlandet, er på karneval i rio, er nyforelska, nettopp kjøpt seg boplass, har fått seg hund, skal på byen med masse venner og kanskje møte den nye flørten osv osv.

Synes det er verre med de som har "Livet er herlig!" hver dag [&:]

ORIGINAL: Black Beauty

jeg må inrømme at jeg ikke er så fryktelig sjarmert av rogalendinger, det er en bergenser der jeg kunne tenke meg at flyttet litt på seg[:)]

jeg tror jeg ender opp som en singel bondekone som har flere katter enn sauer[8D]

Hvaaaaa!!! [:-] Hvordan kan du si at jeg ikke er sjarmerende?!? [:D] Værste jeg har hørt!

ORIGINAL: Kriswizz

Hvaaaaa!!! [:-] Hvordan kan du si at jeg ikke er sjarmerende?!? [:D] Værste jeg har hørt!

Er du mann?

Er du mann?

Ja! Har dere ikke skjønnt det før nå!
Neida men jeg trodde du mente at aaalle rogalendinger var usjarmerende.... Men til mitt forsvar er jeg ikke en "ekte" rogalendig da. [:D]

Er du mann?

Ja! Har dere ikke skjønnt det før nå!
Neida men jeg trodde du mente at aaalle rogalendinger var usjarmerende.... Men til mitt forsvar er jeg ikke en "ekte" rogalendig da. [:D]

good4you[;)][:)]

Det finnes vel både sjarmerende og usjarmerende folk der som alle andre steder, bare jeg som har vært uheldug å truffet noen skikkelig usjarmerende noen[;)][:)]

Back
Topp