Status

Ikke så verst fikk litt piller av legen og endelig klarer jeg og spise igjen

Litt tett nese, men det går nok ikke over før om 7 måneder

Status her er at jeg har vært på butikken og i barnehagen for første gang på én måned, fordi samboeren måtte jobbe forbi stengetid i bhg. Var helt skjelven.
Det er så grusomt når formen er så dårlig så du ikke vet om du kommer deg igjennom butikken.
Huff,du er skikkelig dårlig du!
Håper det hjelper når vi kommer over uke 12 kneika, hvordan har du vært i svangerskap før?

Det er så grusomt når formen er så dårlig så du ikke vet om du kommer deg igjennom butikken.
Huff,du er skikkelig dårlig du!
Håper det hjelper når vi kommer over uke 12 kneika, hvordan har du vært i svangerskap før?
Jeg bruker å bli bedre mellom uke 12 og 14, og har syntes andre trimester har vært fantastisk, så jeg ser lyset i horisonten. :woot:

Går greit her egentlig. Er litt sånn nervøs som jeg alltid er når jeg er gravid, men utenom det har ejg det greit.

Jeg kjenner litt på det at jeg blir påvirket av å lese om alle som mister, som i at det bekrefter den irrasjonelle delen i hjernen min om at det ikke vil gå bra. Samtidig greier jeg å snu det til å tenke at det vil gå bra. Og så er det en sånn ond sirkel fram til jeg begynner å kjenne bevegelse. Har hatt det sånn i de to andre svangerskapene mine også.

Jeg kjenner at jeg er veldig nervøs for om alt er bra med lille, og gruer meg til NIPT. Ellers kjenner jeg også på at jeg sliter med å skulle holde det skjult i enda 11 dager til.

Bortsett fra det er jeg veldig spent og glad!

Er så kvalm 24/7, begynner tære på skikkelig.
Samtidig er jeg veldig snørrete i nesa som fører til mye slim i halsen, som igjen fører til oppkast fordi det er så ekkelt er ikke ferdig med 1.trimester engang å er allerede så sliten å lei..

Back
Topp