Trultersen
Blir kjent med forumet
Hei damer!
Hvordan har dere det i kveld?
Hvordan har dere det i kveld?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er så grusomt når formen er så dårlig så du ikke vet om du kommer deg igjennom butikken.Status her er at jeg har vært på butikken og i barnehagen for første gang på én måned, fordi samboeren måtte jobbe forbi stengetid i bhg. Var helt skjelven.
Jeg bruker å bli bedre mellom uke 12 og 14, og har syntes andre trimester har vært fantastisk, så jeg ser lyset i horisonten.Det er så grusomt når formen er så dårlig så du ikke vet om du kommer deg igjennom butikken.
Huff,du er skikkelig dårlig du!
Håper det hjelper når vi kommer over uke 12 kneika, hvordan har du vært i svangerskap før?
Så bra, da er det snart snart bedreJeg bruker å bli bedre mellom uke 12 og 14, og har syntes andre trimester har vært fantastisk, så jeg ser lyset i horisonten.
Jeg har det fint. Tar dag for dag. Prøver å ikke stresse så mye med det jeg ikke kan kontrollereJeg har det vanskelig,tenker veldig på ei her inne som har en tøff dag
Hvordan har du det @Trultersen ?
Rettelse, jeg har vanskelige tanker men det er ikke meg det er synd på! Virkelig!
Det er en kunst det, jeg måtte ta meg sammen i dag for å komme meg ut. Det var så kaldt og godt. Fuglesang var det ogsåJeg har det fint. Tar dag for dag. Prøver å ikke stresse så mye med det jeg ikke kan kontrollere
Godt vi går mot lysere dager Med fuglekvitter, bar asfalt og vårblomster som snart kommer!Det er en kunst det, jeg måtte ta meg sammen i dag for å komme meg ut. Det var så kaldt og godt. Fuglesang var det også
Jeg lengter etter stemor i blomsterbutikkene, snart snartGodt vi går mot lysere dager Med fuglekvitter, bar asfalt og vårblomster som snart kommer!