Status Termingruppekrigen mandag 14.01!

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
J

Janet

Guest
Hei damer :-)

ALLE gruppene har klart seg gjennom helgen og er fortsatt med i kampen om å vinne termingruppekrigen.

Flere av gruppene har spurt etter en oversikt over hvem som har postet flest innlegg i løpet av perioden. Nedenfor rangert fra mest til minst:

1. Juni 2012: 8 670 innlegg
2. April 2013: 6 342 innlegg
3. September 2013: 5173 innlegg
4. September 2012: 2 979 innlegg
5. Juni 2013: 2 322 innlegg
6. Mai 2013: 2023 innlegg
7. Januar 2013: 1700 innlegg
8. August 2013: 1546 innlegg
9. Februar 2013: 1455 innlegg
10. Juli 2013: 1297 innlegg

Førstkommende onsdag kl.12.00 starter neste og SISTE *skravle så mye dere klarer døgnet*. De 3 gruppene som i snitt skriver flest antall innlegg pr. bruker får et ekstra lodd hver i trekningen om å vinne termingruppekrigen.

Termingruppekrigen avsluttet mandag 21.januar kl.12.00

Oi, så spennende:D Synes vi har klart oss så utrolig bra med tanke på at vi er få brukere;)

Jeg er veldig imponert over oss jeg :D

Oi, dette var bra:-)

ja vi er skikkelig flinke! Vi skal være storfornøyd hvis vi havner på en 4.plass! Tenkt hvor mange flere brukere det er på "gravide"termingruppene ;)

Menneh, de er jo ikke gravide på juni 2012.. Hva skjer der a? :p

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Juks :p
Hehe, neida!

Ja det lurer jeg også på:-)

Det er en del brukere på de terminforumenen som ligger først, men når det er skravledøgn som går på mest innlegg pr bruker, så kommer vi nok til og score bra:p Synes jeg forøvrig vi har gjort ifra før og;):D

hehe, nei hva dem holder på med på juni 2012 vites ikke! Vi får snike litt å se :p Kanskje dem har ordna seg barnevakt for å kunne skravle? ;)

Hehe, ja spørs det:p Er nok fordi de er mange brukere, tror jeg:)

4.plass er jammen bra da mtp at vi ikke er så mange her inne.
Bra jobba!

Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using BV Forum mobile app

Gøy å se så bra resultat. Har ikke kunnet være like aktiv i dag pga en stk syk Alexander.

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Formidabel innsats, jenter :) Blir alene igjen på onsdag, så da rekner jeg med at jeg er tilbake igjen for fullt :p Dessverre litt laber innsats på meg disse siste dagene siden jeg har svigermor på besøk og timeplanet har vært rimelig fullt :)

Formidabel innsats, jenter :) Blir alene igjen på onsdag, så da rekner jeg med at jeg er tilbake igjen for fullt :p Dessverre litt laber innsats på meg disse siste dagene siden jeg har svigermor på besøk og timeplanet har vært rimelig fullt :)

Nei, ærlig talt, gi ungen til svigermor og plant deg foran PC-en :p

:computer005

Ha ha:D:D Genialt det, da:p;):D

Har blitt litt sightseeing og besøk og slikt da, så da går dagene fort! :) men snart er det bare meg og Asle her, og da blir jeg straks mer selskapssyk ;)

Back
Topp