Status termingruppekonkurransen!

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
J

Janet

Guest
Hei damer,

Totalt antall innlegg første skravledøgn = 16 698 (For alle termingrupper inkludert før svangerskapet.) Dette kvalifiserer til ekstra premier - disse vil vi trekke blant de av dere som ligger på Topp 100 når konkurransen er avsluttet i neste uke. (Uavhengig av termingruppe!)

Foreløpig plassering ut fra snitt :

1. Juni 2012 – 713,4 (8 påmeldt)

2. August 2012 – 456,4 (5 påmeldt)

3. Før Svangerskapet – 242,4 (15 påmeldt)

Februar 2013 – 191,1 (7 påmeldt)
Januar 2013 - 181,5 (4 påmeldt)
Oktober 2013 - 86,2 (6 påmeldt)
Januar 2014 - 81,4 (9 påmeldt)
November 2013 - 65 (6 påmeldt)
Juni 2013 - 47,2 (16 påmeldt)
August 2013 - 44,3 (6 påmeldt)
September 2013 - 43,5 (9 påmeldt)

Neste skravledøgn starter førstkommende mandag og avsluttes tirsdag 14 kl.24.00! Regner med jeg vil kunne klare å gi dere MINST en update i løpet av skravledøgnet.

Fint om alle sjekker at antall påmeldte stemmer med gruppen sin - slik at jeg ikke regner feil.

Ønsker dere alle en flott (skravle)helg :)

Hvordan i alle dager? Jeg gjør joviale annet enn å skravle som en tulling innpå her jo!!!

jeg forstår ikke, trodde hver enkelt var nøtt til å ha 20 innlegg hver dag men leste også at vi ikke var nøtt til å være innlogget hver dag? hva er rett?

Hei,

vi sjekker ikke hvem som skriver innleggene i termingruppen deres. Dvs. en annen person kan skrive 20 innlegg for en annen.

Huh? Hehehe.. Herregud er jeg blitt treig på mine eldre dager :p

Skjønner heller ikke hvordan folk greier å ha så høyt snitt! Er det pr person dette? iik! 700 på juni!!? Går ikke an?

Siden dagen slutter og starter før og etter 12 kan man rekke å skrive alt på en dag da og ta fri neste dag elns? :p
ah... kan hende det er det de mener... men nå har jo jeg fårr beskjed av deg å ikke høre på deg da :P:P

Men er de kun skravledøgnet som gjelder da? Så de vi skriver idag blr ikke med i noen konkuranser? Hva er poenget med at alle må skrive 20 inlegg da?

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Men er de kun skravledøgnet som gjelder da? Så de vi skriver idag blr ikke med i noen konkuranser? Hva er poenget med at alle må skrive 20 inlegg da?

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
tror de teller i dag og men at de fjerner alle regler på skravledøyn så da er det lettere å få mange innlegg uten å legge så mye i det..

Back
Topp