Status termingruppekonkurransen!

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
J

Janet

Guest
Hei damer,

Totalt antall innlegg første skravledøgn = 16 698 (For alle termingrupper inkludert før svangerskapet.) Dette kvalifiserer til ekstra premier - disse vil vi trekke blant de av dere som ligger på Topp 100 når konkurransen er avsluttet i neste uke. (Uavhengig av termingruppe!)

Foreløpig plassering ut fra snitt :

1. Juni 2012 – 713,4 (8 påmeldt)

2. August 2012 – 456,4 (5 påmeldt)

3. Før Svangerskapet – 242,4 (15 påmeldt)

Februar 2013 – 191,1 (7 påmeldt)
Januar 2013 - 181,5 (4 påmeldt)
Oktober 2013 - 86,2 (6 påmeldt)
Januar 2014 - 81,4 (9 påmeldt)
November 2013 - 65 (6 påmeldt)
Juni 2013 - 47,2 (16 påmeldt)
August 2013 - 44,3 (6 påmeldt)
September 2013 - 43,5 (9 påmeldt)

Neste skravledøgn starter førstkommende mandag og avsluttes tirsdag 14 kl.24.00! Regner med jeg vil kunne klare å gi dere MINST en update i løpet av skravledøgnet.

Fint om alle sjekker at antall påmeldte stemmer med gruppen sin - slik at jeg ikke regner feil.

Ønsker dere alle en flott (skravle)helg :)

Skal vel litt til at man faktisk har en sjans i denne konkurransen tror jeg.... Over 700 innlegg på 24 timer? Det er heftig!

Enig. Skjønner ikke hvordan de har tid til det jeg :p
Måtte faktisk gå inn å sjekke litt hva de skriver om, og det er mange innlegg :) Vi får drive med vårt vi vel ;)

Er det noe sted vi kan sjekke status i løpet av døgnet?

Her er jeg :) Alt bra. Litt dårlig form i efta.. Lurer på om treningsøkta blei for lang :( Føler meg kvalm i hele kroppen, mest lyst til å legge meg.
Ikke bra! Du er jo superflink som har trent da, men synd at du får feil følelse. Håper det bare er at den trenger hvile da!

Ikke bra! Du er jo superflink som har trent da, men synd at du får feil følelse. Håper det bare er at den trenger hvile da!
Blei nok bare litt for mye trening med litt for lite mat i magen. Har sendt samboeren ut for å kjøpe is nå, håper det kan hjelpe med litt kaldt nedover i systemet :)

Back
Topp