Status termingruppekonkurransen!

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
J

Janet

Guest
Hei damer,

Totalt antall innlegg første skravledøgn = 16 698 (For alle termingrupper inkludert før svangerskapet.) Dette kvalifiserer til ekstra premier - disse vil vi trekke blant de av dere som ligger på Topp 100 når konkurransen er avsluttet i neste uke. (Uavhengig av termingruppe!)

Foreløpig plassering ut fra snitt :

1. Juni 2012 – 713,4 (8 påmeldt)

2. August 2012 – 456,4 (5 påmeldt)

3. Før Svangerskapet – 242,4 (15 påmeldt)

Februar 2013 – 191,1 (7 påmeldt)
Januar 2013 - 181,5 (4 påmeldt)
Oktober 2013 - 86,2 (6 påmeldt)
Januar 2014 - 81,4 (9 påmeldt)
November 2013 - 65 (6 påmeldt)
Juni 2013 - 47,2 (16 påmeldt)
August 2013 - 44,3 (6 påmeldt)
September 2013 - 43,5 (9 påmeldt)

Neste skravledøgn starter førstkommende mandag og avsluttes tirsdag 14 kl.24.00! Regner med jeg vil kunne klare å gi dere MINST en update i løpet av skravledøgnet.

Fint om alle sjekker at antall påmeldte stemmer med gruppen sin - slik at jeg ikke regner feil.

Ønsker dere alle en flott (skravle)helg :)

vi må med andre ord virkelig virkelig trø til det siste døgnet!

Veldig raskt ser jeg at vi må ha minst 1500 fler innlegg enn juni2012 for å klare å ta dem igjen.

Wow det var helt rått, men ikke verst skravlet på dere jenter heller da. ;)

dette klarer vi... vi begynte jo ikke å skravle føre seint inn i døgnet da

Dette skal vi klare :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi må ha 400 pr deltaker på mandag minst skal vi klare det.

Vi må ha 400 pr deltaker på mandag minst skal vi klare det.

Vi må nok opp i 800 pr deltaker om ikke mye mye mer skal vi klare første plassen..

400 er nok for lite ja..:/

Jaa. bare får å ta igjen juni må vi ha 300 ekstra innlegg, og plusser vi på at de skravler ca 7-800 innlegg hver det siste skravledøgnet så er vi oppe i 1000-1100, og jeg antar at de er like keene på å vinne som oss, så må nok legge listen hakket høyere enn det også..

Hvordan ligger dere ann på mandag og tirsdag?

Hvordan ligger dere ann på mandag og tirsdag?

Jeg har alle tre ungene alene, men skal høre med eksen om han gidder å komme hit å være med de litt på mandagsettermiddag/kveld. De to store er på skolen fra 8-14. Regner med jeg ordner med masse kaffe og sukker og forsøker så godt jeg kan å unngå å legge meg ;)

Jeg er alene hjemme begge kvelder. Snupp legger seg ca 18. På dagtid blir d ikke like lett å være veldig aktiv, men litt av og på

Kommer til å hjelpe dere når jeg kan, men kan ikke love voldsomme mengder. :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Back
Topp