Status skravlekonkurranse fra snap

onskedrom

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Høsthjerter 2017
665a0f57b27697c2de86218dfc8dac56.jpg

Ga opp etter første dagen jeg, hehe. Men det er jo hyggelig å skravle uansett da :)

Ja, det er vel bare å innse at det ikke blir noen premier på oss. Men hyggelig her er det jo uansett [emoji4]

Hva skjer med juni 16? Har prøvd å være litt aktiv siden jeg meldte meg på, men det der er jo hinsides [emoji15]
Psycho folk [emoji23][emoji23][emoji23]

Ja, jeg synes også jeg skriver utrolig mye. Men gjør nok ikke det da nei..

Tror vi må vente til permisjonstiden for å ha en sjanse gitt!:p Men hvor mange medlemmer er det egentlig i juni 16 gruppa?!?:eek: Var det ekstremt mange som fikk unger da, eller har de bare en syk skrivekløe?:joyful: Uansett, det er hyggelig å skravle med dere uavhengig av premier eller ei;)

Tror vi må vente til permisjonstiden for å ha en sjanse gitt!:p Men hvor mange medlemmer er det egentlig i juni 16 gruppa?!?:eek: Var det ekstremt mange som fikk unger da, eller har de bare en syk skrivekløe?:joyful: Uansett, det er hyggelig å skravle med dere uavhengig av premier eller ei;)
Akkurat det trenger ikke akkurat bety så mye. Ser jo at november 15 klarer å henge med litt der, til tross for at ingen er i perm lenger, bare veldig glad i å prate med hverandre ;) og vi er bare 9 :)

Men hvis flere kjenner hverandre er det lettere. Altså jeg og et par venninner har jo facebookchatter som lett kan få flerehundre "innlegg" ila en dag. Så hvis de har flere sånne inne på skjult går det jo..

Kan jo hende noen av oss blir kjent med hverandre og møtes i virkeligheten i perm av oss som bor i nærheten av hverandre f.eks.

Men hvis flere kjenner hverandre er det lettere. Altså jeg og et par venninner har jo facebookchatter som lett kan få flerehundre "innlegg" ila en dag. Så hvis de har flere sånne inne på skjult går det jo..

Kan jo hende noen av oss blir kjent med hverandre og møtes i virkeligheten i perm av oss som bor i nærheten av hverandre f.eks.
Det hadde jo vært koselig :)

Kunne sikker fått til noe i drammen/oslo ut ifra interesse ;)

Back
Topp