• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Status på junidamene :)

Sommerbaby- venter på nr.2!

Betatt av forumet
Sommerfuglene <3
Hvordan går det med dere, Juni-damer? :)
Er formen bra? Kjenner dere på at det nærmer seg?
Har dere alt klart eller tar dere det kuli? :)
Og hvordan er humøret?

Kjenner selv at jeg begynner å bli spent. Pakker smått bag, men føler termin enda er langt unna (26.06). Har enda en del som gjenstår hjemme av forberedelse. Er ikke så lei at jeg vil ha det overstått, kjenner mere på små sommerfugler som vokser seg større. Også er jeg veldig spent på overgangen fra ett barn til to! Iiiik

Her går det greit :) Er ikke noe særlig lei, bare litt sliten av å gå å vente, altså ikke vite. Prøver å nyte de siste dagene med bare ett barn og masse tid for meg selv :) Sover masse, 10 timer hver natt, deilig :)
Ellers er det meste klart, fødebag og utstyr står og venter. Kjenner det skal bli godt å få han ut på et vis slik at livet kan fortsette. Er liksom i en boble om dagen, merkelig situasjon ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Her går det ikke så greit, 4 dager til termin i dag. Har stooore problemer med å sove både på natt og dag, sover bortimot 4-6 timer hver natt. Hun ligger så langt ned å trykker på skambeinet, at jeg sliter med å gå. Gleder meg veldig til hun kommer ut for å si det sånn :-) har ikke noe tegn til fødsel enda, men håper hver dag at hun kommer :) er så lei av spørsmål fra alle i familien om det er noe som skjer, eller om jeg merker noe, men er vell sånn det blir med førstefødte :-P blir gaaaal snart :-P

Her tærer det på humøret for hver dag som går nå. Hadde termin på fredag, og med nedpress og tidlige tegn hadde jeg ikke trodd jeg skulle gå over med nummer 3. Så jeg håper inderlig den kommer snart nå.

Dette er mitt 3. Svangerskap og føler egentlig (sett i forhold til de 2 forrige) at det går helt greit.
Har hatt et fantastisk svangerskap med lite plager vs mine tidligere sv.skap. Syns det har gått fort
Men er nå i uke 37 + 2, og nå kommer mer de fysiske plagene. Bekkene føles som det deles i 2, kvalmen er delvis tilbake og ryggen er lite samarbeidsvillig (muskelknuter).
Har kynnere som nå har blitt ganske kraftige, og de begynner å kjennes i ryggen.
Får håpe det er modning som er i gang Fikk begge guttene mine før termin, så kanskje jeg får før denne gangen også

Sent from my iPhone using BV Forum

Her går det kjempefint! :) Humøret er på topp, selv om jeg er på overtid :) Men egen termin er ikke før tirsdag, så jeg føler meg egentlig ikke på overtid (UL-termin var 5. juni). Men jeg gleder meg veldig til å se minsteprinsessa vår nå! <3

Termin i dag så skulle gjerne sett at det skjedde noe. Lei av å plages med dårlig søvn og mye dorenning.

Er til ekstrakontroller for høyt blodtrykk for tiden så kan gjerne komme før enn siden ja ;)

Ellers er formen fin og føler jeg kunne løpt maraton (selv om den følelsen fort går over når man er ute å går en liten tur til butikken).

Ennå 14 dager til termin.. men føler det nærmer seg med storm skritt. Har åpning og forkortet livmorhals med stadig vondter i mage, rygg, lår og stump. Strippes neste mandag så bare spennende fremover nå :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Sover lite, føler meg merkelig i kroppen, konstante kynnere, sliten i kroppen, klar for at noe skal skje og veldig utålmodig. Likevel har jeg det egentlig veldig bra! :) lillemor er aktiv og gir meg mange gode spark - det er rene samtalene dette!

Gleder meg til fødsel - har så lyst til å se den vakre, lille babyen min! Og jeg gleder meg sånn til å se kjæresten min bli pappa...! <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Har 4 dager igjen til termin, men i og med at Storesøster kom 9 dager før termin, så er jeg en smule utålmodig denne gangen. Men nå håper jeg nesten at Lillesøster holder seg inne til søndag ihvertfall fordi Storesøster har bursdag på onsdag (to dager før termin), og den skal vi feire på lørdag, og jeg vil så gjerne at de får hver sin dag. Menstermin er 5 dager senere enn UL-termin, så når det ikke har skjedd noe hittil så er det nesten så jeg synes det er like greit med menstermin med tanke på at de får ulike datoer.

Koser meg med sparkene, men skulle ønske jeg kjente mer til modning.. Kommer litt av slimproppen (men uten blodspor) og annenhver/hver tredje natt kjenner jeg litt murring i magen, men ellers er det liksom ingenting.

Har 4 dager igjen til termin, men i og med at Storesøster kom 9 dager før termin, så er jeg en smule utålmodig denne gangen. Men nå håper jeg nesten at Lillesøster holder seg inne til søndag ihvertfall fordi Storesøster har bursdag på onsdag (to dager før termin), og den skal vi feire på lørdag, og jeg vil så gjerne at de får hver sin dag. Menstermin er 5 dager senere enn UL-termin, så når det ikke har skjedd noe hittil så er det nesten så jeg synes det er like greit med menstermin med tanke på at de får ulike datoer.

Koser meg med sparkene, men skulle ønske jeg kjente mer til modning.. Kommer litt av slimproppen (men uten blodspor) og annenhver/hver tredje natt kjenner jeg litt murring i magen, men ellers er det liksom ingenting.

Nesten likt som her..! Jeg har 5 dager til termin, og egentlig ganske utålmodig og veldig klar - men storesøster har bursdag på onsdag (!), og jeg vil veldig gjerne at hun skal få feire den først (gleder seg sånn!), og at de får hver sin dag.
Siste avsnitt kan jeg også nesten underskrive; den ene dagen/natta er jeg nesten sikker på at tegnene jeg kjenner er starten på noe - og så blir det helt "stille" igjen en dag :p

Sent from my iPhone using Tapatalk

Nesten likt som her..! Jeg har 5 dager til termin, og egentlig ganske utålmodig og veldig klar - men storesøster har bursdag på onsdag (!), og jeg vil veldig gjerne at hun skal få feire den først (gleder seg sånn!), og at de får hver sin dag.
Siste avsnitt kan jeg også nesten underskrive; den ene dagen/natta er jeg nesten sikker på at tegnene jeg kjenner er starten på noe - og så blir det helt "stille" igjen en dag :p

Vittig at det er så likt! :D
Blir spennende å se hva som skjer i løpet av uka med oss da ;)

Vittig at det er så likt! :D
Blir spennende å se hva som skjer i løpet av uka med oss da ;)

Haha, ja, det var jo litt morsomt! :D Storesøster gleder seg veldig (!) til bursdag i morgen, så nå er jeg nesten redd det skal bli noe ;) Spennende dager, spennende uke! :)

Back
Topp