Status obs klaaaaging

Desemberhåp2014

Glad i forumet
Desemberskattene 2014
* kvalme
* drit vondt i symfysen ( skambeinet)
* bekkenplager
* lite søvn / ingen søvn
* utslitt
* tisser sikkert 2 ganger i timen
* halsbrann
* mensensmerter
* masse luft i magen
* nedpress
* masse kynnere

Ja det var litt av det.. Nå kjenner jeg at det blir tyngre og tyngre. Trengte bare å få blåst ut litt , så ikke den stakkars samboeren min blir lei av meg. ( da får heller dere bli litt Lei haha ) . Uke 36 + 2 nå så ikke lenge igjen.
Bare å klage med meg om noen fler trenger å blåse ut litt Hehe :-)

Lykkelig gravid ❤️

* kvalme
* drit vondt i symfysen ( skambeinet)
* bekkenplager
* lite søvn / ingen søvn
* utslitt
* tisser sikkert 2 ganger i timen
* halsbrann
* mensensmerter
* masse luft i magen
* nedpress
* masse kynnere
Kjenner meg igjen!
Plusser på korsrygg smerter.

Henger meg på de fleste, og legger til:
*harde spark i de samme ribbeina, om og om og om igjen... er sikker på at de er blå nå :(

Samme her! Og nå er dessuten hele magen min øm og vond og føles som den skal sprekke...

Snart i mål nå :) We can do it :D

Uff ja, kan signere på det meste. Har idag hatt nedpress fra helvete med kraftige kynnere, klarer ikke gå skikkelig oppreist. Så har vært på gråten flere ganger, tærer på humøret å gå rundt å ha det så ubehagelig !

Skal på kontroll hos jm i morgen og blir spennende å se om han kan ha festet seg og at det er grunnen til dagens vondter :p enten det eller så er han bare riktig stygg med sin stakkars mor! Men er jo tredjegangs så tviler vel på at han har :)

Er også spent på symfysemålet.. Om det ikke har stagnert så er planen at hun skal videresende meg på vekstestimering. Glad jeg skal i morgen tidlig kl9, er så nysgjerrig :)

Back
Topp