Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøvde å ta magebilde I formiddag 30+4 men min er så stygg at det bare ikke går ann, så det ble desverre med tanken [emoji14]
Magen min er genetisk stygg fra før, og de 2 små har ikke klart å lage skikkelig babybump enda, lov å håpe at det kommer til å skje, men lite sannsynlig.. Jeg ser (og føler meg riktignok) skikkelig gravid ut, men i tettsittende klær er magen desverre bare stygg [emoji14]Stygg?[emoji848]
Får jeg se bilde av magene deres? Her er min idag, 28+2. Føler meg enoooooorm!![]()
Enorm, sier du? 29+3
![]()
Jeg nekter å tro at en gravidmage er stygg. Tror heller det bare er noe du føler på selv!Magen min er genetisk stygg fra før, og de 2 små har ikke klart å lage skikkelig babybump enda, lov å håpe at det kommer til å skje, men lite sannsynlig.. Jeg ser (og føler meg riktignok) skikkelig gravid ut, men i tettsittende klær er magen desverre bare stygg [emoji14]
I løse klær som kommer inn over magen og ikke strammer under ser den ikke så ille ut, men i det sekundet jeg har noe tettsittende, så er den ikke lenger særlig fin.. Så jeg går hovedsaklig for det beste alternativet [emoji4]Jeg nekter å tro at en gravidmage er stygg. Tror heller det bare er noe du føler på selv!
I løse klær som kommer inn over magen og ikke strammer under ser den ikke så ille ut, men i det sekundet jeg har noe tettsittende, så er den ikke lenger særlig fin.. Så jeg går hovedsaklig for det beste alternativet [emoji4]
Skal se om jeg rekker og få tatt bilde før jeg drar på jobb. Men jeg synes nesten magen min har krympet jeg [emoji85]
Jeg og, på noen feriebilder med løs kjole så jeg bare ut som ei dundre på hundre..Da går vi alltid for det alternativet som gjør at vi føler oss best!
Jeg har funnet ut at jeg liker de ettersittende toppene mine best, for da ser jeg gravid ut, ikke bare tjukk (i mitt hode i alle fall...). Forøvrig synes jeg det er vanskelig å venne seg til denne kroppen, jeg da![]()
Så fin mage og sexy mamma!Lekkert undertøy da!
Fin mage og nydelig kjole!![]()