Status: Høygravid!

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
I dag er jeg 34 uker, og 6 uker til termin.
Begynte i går kveld å smøre mellomkjøttet med fødselsforberedende olje fra Weleda, vet dere hvor lenge 10 min er eller??? Her ble det bare litt "kleising" rundt med olja der nede, haha.
Drakk også min første kopp med bringebærblad te, de hadde ikke kapsler her. Teen er jo kjempe god!

Begynner også på fødselsforberedende yoga og mindfulness kurs i dag. Er tre ganger med yoga og to ganger med jordmor, utrolig smart kombinasjon. Gøy for meg å møte andre gravide og komme meg litt ut av huset.

Status er også: halsbrann fra hel*** om nettene, tisser en million ganger i døgnet, blir kvalm av å ligge på ryggen. Hodepinen er litt bedre nå.

Gratulerer som høygravid! :) Fy søren, nå går det fort frem mot Mars syns jeg! Vi er over halvveis ut i Januar alt!

Sånne kapsler tok jeg sist! Kanskje kjøpe denne gangen også, uten å ane om min forholdsvis lette fødsel sist gang hadde noe med kapslene å gjøre ;) Finnes i te også altså?

34 uker jeg og :) Hurra!!

Oi, trodde man var høygravid i uke 35 jeg`? I så fall er jeg høygravid i morga!! Jeg som trodde jeg hadde en heeel uke til på meg ;)

Flott med yoga nå mot slutten da. har kjøpt meg te jeg også, spennende altså. Sksl selv ta modningsakupunktur nå 3.februar. interessant å se om det funker:-)

oi! Da er jeg høygravid i dag jeg og! :)

Hvordan hjelper den bringebær teen? Å hvor får man kjøpt det?

Flott med yoga nå mot slutten da. har kjøpt meg te jeg også, spennende altså. Sksl selv ta modningsakupunktur nå 3.februar. interessant å se om det funker:-)

Skal på modningsskupunktur 4.feb. Ser frem til det :)

Må si yogaen i dag var virkelig bra, er med jordmødre.

Takk for råd, smøret meg bare med olje sist. Hadde en grei fødsel sist, men skal kjøpe meg kapsler eller te.
Flott for oss som ligger litt etter med termin å bli påminnet om ting, få råd... ;)

Back
Topp