Status for vekta

Jippi Ananas

Forumet er livet
Jeg veide meg i går, og nå har jeg igjen bare 1,8 kg, så er jeg der jeg startet før jeg ble gravid. [:D] Og jeg gråter ikke hvis det ikke stopper der. [8D] 

gratulerer!! tenkte jeg skulle veie meg senere i dag hos mine foreldre... håper jeg ihvertfall har gått ned noe [8|] hehe... har ikke fått satt i gang med seriøs trening enda, bare trilleturer foreløpig.

Jeg trener ingenting jeg heller! Har trilla litt, og amma. [:D] Men må vel stramme opp litt etterhvert, magen er litt slapp... [8D]

jeg gikk opp fra 53 til 78, nå tre uker etter fødsel er jeg nede på 65 og det er jeg fornøyd med siden jeg er såpass høy, trenger bare og trene opp magen litt sann at den ikke bare henger der..[:D] 

La på meg 16 kg og har 6 kg til jeg på normalvekt igjen.. Veide 64 før graviditet og veide 80 en uke før jeg fødte...

1 kg under startvekta nå! det går i riktig retning iallefall [:D]

startet på 60,6 var rundt 70,6 når jeg føtte og har 2kg igjen til stat igjen nå, men har ikke gått ned noe på 2uker så dette amminga er litt oppskrytt syntes nå jeg hehe

Grattis, så flott! Me har ikkje vekt i huset[:D] så eg veit ikkje kor mykje eg har tatt av. MEN får i allefall ikkje på meg nokre av mine gamle bukser, så eg mistenker at det ikkje er så forferdelig mange kilo eg har tatt av, og at alt i såfall ligg att rundt rompe og mage, for det er der det stopper opp! Trur eg må ta meg ein tur på salg og kjøpe inn litt sånn vokse tilbeke i kle, for eg orke ikkje gå i desse gravidkleda. Dei er enten for små, eller for store! BLÆ!

ORIGINAL: laban2

jeg går ikke ned mer føler jeg[&o]....enda jeg går og går....og ammer[&o]
Samme her.

Jeg syns det er så digg å gå i kosebukse!! [:D] Kunne gjort det for ever!! Men jeg tar på meg dongeri når jeg skal i bhg og butikken og sånn da... [8D]

Tror ikke jeg kommer inn i olabuksene mine om jeg så går ned de 2ekstra kg mine... jeg har blitt brerer over hoftene gitt! men nå var bukse stølsene mine 34/36 eller 28/29. så nå kan jeg endelig si at jeg har kvinnelige former![:D][:D] samboeren sier han er veldig fornøyd med stussen mim for tiden så skal ikke klage.
Nå har jeg en god unskyldning for å shoppe!

Jeg har kommet meg inn i den ene dressbuksa mi, og jobber med å komme inn i resten... Har nesten bare dressbukser jeg, utenom kosebuksene da...

Back
Topp