Status etter jordmorkontroll

_Lykkeliten_

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Junilykke2018
❤ Juliskattene 2018 ❤
Da har jeg vært på ny svangerskapskontroll. For første gang hos jordmor :-) Er 27+3 i dag.

Det gikk veldig bra. Hun mente magen var akkurat passe stor, jeg fulgte symfyse-funduskurven perfekt. Forrige kontroll lå jeg rett over den røde streken, og nå lå jeg rett under. Det mente hun var perfekt :-) Har gått opp 2,7 kg siden kontrollen i uke 22+2, totalt 8,4 kg, men hun var ikke så opptatt av vekta mi så lenge jeg ikke hadde vann i kroppen sa hun.

Lillegutt hadde 145 hjerteslag i minuttet, og sparket til dopleren til jordmora med et realt spark når hun lyttet :P

Skal tilbake 6. august. Da er jeg 32+2 uker på vei - hjelpes!

Så godt å høre da :)
Eg hadde stooort SF mål..... Men eg e kommet kortere enn deg da..
Skal åsså tilbake 6.august.... Men ska på ny UL den 31.Juli :)

Så godt å høre da :)
Eg hadde stooort SF mål..... Men eg e kommet kortere enn deg da..
Skal åsså tilbake 6.august.... Men ska på ny UL den 31.Juli :)

SF-målet har vel mye med hvordan babyen ligger i magen også? Om du bærer høyt og langt ute f.eks. :-) Så trenger jo ikke ha så mye med babyens vekst og sånt å gjøre bestandig.

SF-målet har vel mye med hvordan babyen ligger i magen også? Om du bærer høyt og langt ute f.eks. :-) Så trenger jo ikke ha så mye med babyens vekst og sånt å gjøre bestandig.

Ja trur nesten eg må bære ho høyt opp, jordmora stussa litt på målet ho fikk å måtte måle fleire gang... Hehe ;)
Lå høyt på SF mål mot slutten med nr 2 åsså, men ikkje så tidlig som no! Å sist UL hadde babyen perfekt str i forhold til uken eg va i da ;)
Ho tok til og med en kjapp UL før å se kordan leie ho log i å meine ho sa ho log me rompa langt ut ;)

Back
Topp