Status etter JM kontroll i dag - på termindagen...

En tråd i 'Desember 2013' startet av Heffalumpen, 17 Des 2013.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Heffalumpen Glad i forumet

Var på kontroll i dag. Alle prøver var innenfor normalen, så alt sto i grunnen ok til. Hun sjekket om jeg var moden og jeg hadde 2-3 cm åpning men livmorhalsen var lang og tykk, så umulig å si noe om fødselen starter nå eller om ei uke....... Så er i grunnen like klok... Hun tøyde litt, så jeg håper det kan gi litt fortgang i sakene - men har ikke kjent noe nå i ettertid så har mine tvil... Så da er det bare å fortsette å vente... Legger meg hver kveld like spent, men når morgenen kommer har det ikke sjedd noe annet enn de samme gamle kynnerne....... Håper baby kommer snart!!!

2. Sam Forelsket i forumet

Good luck:)

3. Tutta Elsker forumet

Uansett er det ikke lenge igjen ;) håper strippinga gir utslag!

4. Baby nr. 2 Glad i forumet Snøfnuggene 2018

lykke til :)

5. knotte81 Forumet er livet

Masse lykke til :)

6. Yummy_mummy Februar 2014 Miss Gode Råd <3 Februar 2014 - Skjult forum VIP ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ Septemberlykke 2016 Oktoberlykke2020❤

Lykke til :)

7. Haffani Elsker forumet Julegavene 2019

Lykke til:) Håper det skjer noe her også, uten noe tøying. Får menssmerter og én-to vonde kramper hver natt - bare for å narre meg, og så gir det seg igjen. Frustrerende.

8. Lykke til! Håper selvsagt påat det skjer noe snart!

9. Heffalumpen Glad i forumet

Har ikke skjedd noe her etter tøyinga, så spørs om det har noen effekt... Har noen tak i magen, men det er ikke rier, mere som ubehagelige kynnere, og det må nok sterkere saker til for å få ut denne ungen. Får ta en date med sambo i kveld og se om det funger bedre. Stripping, sex og fullmåne må da få ting i gang??? :smiley-angelic001

10. Heffalumpen Glad i forumet

Takk for alle lykkeønskninger forresten!!

11. Lillfisen Glad i forumet

Med de tre der på plass skulle det faktisk bare mangle at det blei en tur på føden på deg! :)

12. Sam Forelsket i forumet

Jeg fødte tredjemann når det var fullmåne og vi hadde sex også:p hehe det var forresten stappfullt på føden dam haglet inn med fødende:) så tror fullmånen har litt effekt ja;)

13. Heffalumpen Glad i forumet

Foreløpig ingenting som skjer.. Kjedelig. Men har sovet godt i natt, så må er jeg klar! Rier kom til meg!:p

Sent from my GT-S5660 using BV Forum mobile app

• Liker Liker x 1
  14. Haffani Elsker forumet Julegavene 2019

Samme her. Har vært en god natt, la meg kl.22 til og med! Nå har jeg støvsuget hele huset og har satt meg til rette foran peisen med en bok og isbitene mine:p Ready!!

• Liker Liker x 1
  15. Sam Forelsket i forumet

Håper det skjer noe snart damer:)

• Enig Enig x 1
  16. Sam Forelsket i forumet

Hei hå! Status? :)

17. Heffalumpen Glad i forumet

Bortsett fra dårlig søvn - ingenting.................................................

18. Sam Forelsket i forumet

Hold ut!

19. Heffalumpen Glad i forumet

Hadde et skikkelig "sammenbrudd" her i sted da jeg har sent de to andre barna på feire til besteforeldrene - ble så lei meg ved tanken på å ikke kunne feire jul sammen med dem.... Det er jo fortsatt litt tid igjen til å kunne reise etter, men da må det skje noe NÅ!! Huff... For hver dag som går øker jo sannsynligheten for at fødselen starter, men akkurat nå føles det litt håpløst...

20. Haffani Elsker forumet Julegavene 2019

Huff, skjønner hvordan du har det. Jeg var på kontroll hos fastlegen i formiddag (tre dager over termin), satt der og snufsa mens han ringte Ullevål. Har time til overtidskontroll der på julaften kl.09... Håper virkelig ikke jeg må gå på den timen!!!

Del denne siden