Status en god uke etter innsett?

LillePrinsesse.

Forelsket i forumet
Assistert-jentene
Hei! Jeg lurte litt på erfaringer fra dere som har hatt ivf tidligere, både velykka og ikke velykka. Det er lagt opp til blodprøve 10 dager etter innsett. Men jeg lurer på to ting.
Hvis dere har tatt hjemmetest, på hvilken dag slo denne ut? (Jeg vet at eggløsningsprøyten kan gi falsk positiv, men min test var negativ 4 dager etter innsett av embryo, så jeg vet at det er ute av kroppen).
Og for dere som fikk menstrasjon etter medisiner og egguttak, når kom denne ift vanlig syklus? Var den mye forsinket?

Hei! Jeg lurte litt på erfaringer fra dere som har hatt ivf tidligere, både velykka og ikke velykka. Det er lagt opp til blodprøve 10 dager etter innsett. Men jeg lurer på to ting.
Hvis dere har tatt hjemmetest, på hvilken dag slo denne ut? (Jeg vet at eggløsningsprøyten kan gi falsk positiv, men min test var negativ 4 dager etter innsett av embryo, så jeg vet at det er ute av kroppen).
Og for dere som fikk menstrasjon etter medisiner og egguttak, når kom denne ift vanlig syklus? Var den mye forsinket?
- Nå da jeg ble gravid, fikk jeg positiv test 9 dpo. Den gangen jeg mista fikk jeg pos test 12 dpo (men hadde lav hCG, mista dessverre noen uker senere).

- Nå har jeg hatt lange stimuleringsrunder, så mensen kom naturlig nok ikke på vanlig tid.. Må nesten regne basert på når den kom etter egguttak (som er som EL), sammenlignet med når den kommer etter EL til vanlig... Og jeg mener den kom litt tidlig ved det ferskforsøket jeg ikke ble gravid (totalfrys). Jeg slutta på progesteron raskt, så kan ha vært derfor :)

Last edited:
Den ene gangen slo den svaaaaaaakt 9 DPO (altså 9 dager etter uttak), og på det ene fryseforsøket mener jeg å huske at jeg først testet positivt 11 dpo (6 dager etter innsett av 5-dagers blasto).

Mener å huske at mensen kom omtrent en liten uke etter at jeg sluttet på progesteron (Cyclogest) :)

Testa positivt 11 dpo.. (6 daga etter insett av 5-dagers) :-) kjente markant endring på kroppen dag 2 etter innsett, men tok nån daga før æ forsto at det va d.. trudde det va alt for tidlig å merke nå

Takk ☺️ Er 7 dager siden innsett nå, (5 dagers) og var negativ i dag. Har jo fortsatt et lite håp, men det svinner jo litt for hver dag fremover.

4 dager etter innsett av blasto de to gangene det ble baby :) Fersk og så frys.

Back
Topp