Stats natt til søndag 12 november

Lørdag 11 nov skrev dere 4744 innlegg og laget 126 tråder :) Veldig bra til å være lørdag, men endel under det som egentlig var målet. Syntes det skal være godkjent uansett jeg, for innsatsen er det ikke noe å si på her iallefall :)

Men det jeg håper aller mest på er at aktiviteten på forumet fortsetter å være slik det har vært de siste dagene selv når utfordringen er over :) Er det mulig tror dere?

Jeg vet ikke.

Jeg tror det er startet "kunstig mange tråder" og selv om jeg gjerne skravler like mye til vanlig (for jeg har ikke egentlig hatt kapasitet til å ta i så mye ekstra denne uken) så er det vel mange som har skravlet mer enn de har tid til.

Et levende forum er hyggelig og det vil vi gjerne ha. Men hvor mye liv det blir vil vel variere.

Det surrer nå i hodet mitt en tanke som kan gi trolig personlig tråd-rekord for meg. Men om jeg gjennomfører det alene er jeg ikke sikker på om jeg klarer

Lørdag 11 nov skrev dere 4744 innlegg og laget 126 tråder :) Veldig bra til å være lørdag, men endel under det som egentlig var målet. Syntes det skal være godkjent uansett jeg, for innsatsen er det ikke noe å si på her iallefall :)

Men det jeg håper aller mest på er at aktiviteten på forumet fortsetter å være slik det har vært de siste dagene selv når utfordringen er over :) Er det mulig tror dere?
innlegg er mulig men ikke tråder tror jeg

Jeg har iallfall skrevet mer enn jeg pleier å ha tid til, men jeg har vært så "heldig" å ha vært hjemme med pjusk frøken. Da har jeg skrevet mer gjennom dagen enn jeg vanligvis får tid til. Og så har jeg sittet pal på kvelden selv om jeg egentlig ikke har kunnet det heller.

Så jeg kommer ikke til å få skrevet like mye alltid.

360 innlegg som jeg hadde her på fredag er ikke normalt det jeg får til.

jeg får heller ikke så mye innlegg på hverdagene som jeg har fått nå når jeg har vært syk men litt før jeg til

Tusen takk Tamara.

Stats nå:
Skrevet.png

Back
Topp