statoil mastercard er jo bare teit!

x1xBitzyh

Forumet er livet
Jeg ble spurt om jeg ville søke om mastercard fra statoil sist jeg var der for å fylle på bensin. Vel samma for meg tenkte jeg, men å få 20-20 øre i rabatt er jo ikke dumt! Så jeg søkte.

Så i dag får jeg avslag. Egentlig bryr jeg meg ikke, men så står det at "med bakgrunn av en kredittvurdering må vi desværre avslå søknaden din".. Og da reagerer jeg litt! For dette grunner i det at jeg ikke tjener nok! Hvorfor fikk jeg ikke informasjon om at jeg skulle ha en minimuminntekt FØR jeg sendte inn søknaden?[&:]
Og så står det også i brevet "vi håper denne kredittvurderingen ikke vil påvirke ditt eksisterende kundeforhold til statoil." Såklart gjør det det! Jeg er en student og vil gjerne ha billig bensin, og når jeg ikke får den der så går jeg såklart et annet sted.. Bensin må jeg ha, og om jeg ikke er verdig hos statoil jammen da skal de slippe å se meg der![8D][8D]

Men man vet da at man ikke får kredittkort om man ikke har høy nok inntekt??

Kan henne de har første kreditten høyt, som f.eks 20 000,-
Da hadde ikke jeg heller fått innvilget kortet, selv om jeg har vanlig inntekt.

Skaff deg trumf-kort å få 25 øre rabatt på shell [:)]

ORIGINAL: hissigproppen MØMØ

Men man vet da at man ikke får kredittkort om man ikke har høy nok inntekt??

Kan henne de har første kreditten høyt, som f.eks 20 000,-
Da hadde ikke jeg heller fått innvilget kortet, selv om jeg har vanlig inntekt.

Skaff deg trumf-kort å få 25 øre rabatt på shell [:)]

tenkte ikke over at man skulle ha en kjempehøy inntekt der jeg sto og halvveis stressa litt fordi timen min begynte 30 min etterpå.
Dama som spurte bare snakket om at jeg skulle få rabatt på ting ved å ha kortet, så jeg visste faktisk ikke at det var mastercard jeg søkte på heller, trodde det var som trumf og coop kortet. [8|]

men men.. fort gjort!

ORIGINAL: Gemini_81

De er hissige på å selge disse korta om dagen fordi de har konkuranse.... De får 70 kr for hver søknad til mastercard og 30 til vanlig statoil kort. Mamma har tjent over 12000 på dette. Super selger. [:)]

Men alltid når man søker på mastercard så sjekker de om man er kredittverdig. Og den rabatten var også kun ut kampanje perioden, tror jeg. Men alt står på den lappen du skulle fått med deg. [;)]

fikk ikke noen lapp jeg..[8|]

Back
Topp