Statistikk i svangerskapet

14kg :eek: gikk opp 4kg med førstemann i løpet av hele svangerskapet jeg;)
Men det skal sies at jeg spydde fra uke 2 og til ut i 30 en gang. Hver dag - og fler gang for dagen!:-p

Her er det snakk om alt fra baby, vann osv. :) Ikke bare hva du legger på deg ekstra :D

14kg :eek: gikk opp 4kg med førstemann i løpet av hele svangerskapet jeg;)
Men det skal sies at jeg spydde fra uke 2 og til ut i 30 en gang. Hver dag - og fler gang for dagen!:-p
4 kr er veldig lite. Dekker jo knapt den ungen veier alene :-) det er nok heller det at du gikk ned mye pga at du var dårlig, og så la på deg det som hører til svangerskapet så det gikk opp i opp :-)

Denne var fin å lese, statistikk er herlige greier!

Vekta stemmer godt på meg. Ser iut som eg er gått opp mer :p er ca 4 kg mer nå i uke 14. Folk eg ikkje ser ofte ser at eg er gravid. Det er ikkje så kjekt enda :p ingen blir sjokka når eg forteller det. Bare ja det ser eg :p haha

Vekta stemmer godt på meg. Ser iut som eg er gått opp mer :p er ca 4 kg mer nå i uke 14. Folk eg ikkje ser ofte ser at eg er gravid. Det er ikkje så kjekt enda :p ingen blir sjokka når eg forteller det. Bare ja det ser eg :p haha
Åh, det er vel bare koslig?!
Jeg gleder meg til folk legger merke til at jeg er gravid..

Da jeg er i uke 17 (18 om to dager), så burde jeg ha gått opp 5,6 kg. Hvis jeg da fortsatt veier to kg under startvekt, vil det si at jeg egentlig har gått ned 7 kg i meg selv da?

Back
Topp