Her er stat 23.05 og 00.15, jeg ble litt sen med den siste
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Man ser det på klokka på skjermbildet dittObs, de byttet rekkefølge. Den siste er øverst.
Bra tenkt. Blir spennende å se tallene i morgen ift klokkaSiden kl 2205 er det startet 60 tråder og skrevet er 1639 innlegg.
Siden kl 2305 er det startet 49 tråder og skrevet 1409 innlegg
Siden kl 0015 er det startet 40 tråder og skrevet 1259 innlegg
Antar jeg worst case scenario og regner fra 0015 og sikter mot mål, men utfra den fasiten jeg satser på at Tamara gir oss i morgen skal vi se litt på hvilken 24-timers-periode som er nærmest hennes tall.
Er det skrevet over 4000 allerede??? Wooow!!!Og utfra 0015 mangler vi nå kl 1050 4098 innlegg og 103 tråder.
Helt, helt overkommelig.
La oss gjerne sikte høyere for å gire opp mot super-dagen
Nei. Mangler 4000 på å nå 4400, det et ikke super-dagen jeg satt som mål.Er det skrevet over 4000 allerede??? Wooow!!!
Å hallo, snakk om å tenke feil da.. Var på noe spennende greier før i dag og klarte nok ikke å tenke helt klartNei. Mangler 4000 på å nå 4400, det et ikke super-dagen jeg satt som mål.
313 innlegg var lite313 innlegg skrevet så langt
Når dere når målet i dag: ikke stopp. Keep ut going
Å hallo, snakk om å tenke feil da.. Var på noe spennende greier før i dag og klarte nok ikke å tenke helt klart![]()
Tipper hun eeeenda ikke tenker helt klart.313 innlegg var lite![]()
313 innlegg skrevet så langt
Å hallo, snakk om å tenke feil da.. Var på noe spennende greier før i dag og klarte nok ikke å tenke helt klart![]()
det var da veldig litr313 innlegg skrevet så langt