Stasjonsvogn-barnevogn

BIBBI3

Forumet er livet
Jeg trenger sårt større bil...
Hva slags biler har dere og hvordan er bagasjeplassen til plassering av barnevogn?

Alle erfaringer tas imot med takk.[:)]

toyota rav 4.

Jeg har sånn peugeot sølv stasjons vogn.. Den er kjempe kjekk og stor plass bak.. Setene kan legges helt ned, og  midt seten bak kan legges ned og da blir det liksom en brett for de som sitter på høyre og på venstre side.. Vidre så er det sånn fly(mat)brett bak hver stol på passasjer siden..
 Det er mange finesser på peugeot : Peugeot 307 SW , heter bilen.. :

Jeg har denne i sølv farge..

Så smart løsning![:D]
Har sett på en ny Ford S-max, men de er jo splitter nye og prisen deretter....[8|]

Hvordan transporterer du barnevogna?

Vi må bytte bil og, får ikke vognen inn må ha en del i bagasjen og andre foran... Selv om vi har stoooor bagasje alikevel får vi ikke alt inn. Skal se litt på de bilene dere har nevnt, takk for tipset!

Vi har nissan primera. God plass til vogn og masse anna i den!

Kan jo fortelle dere at jeg slår den..
Har en "billigsportsbil": Toyota Celica 1,895-modell med sportsseter. Er to seter baki, men vanskelig å sette inn sikkerhetsnett eller stol pga fordypningene i setet. Men det går.... Men enten eller, ikke begge deler.[8|]
Utrolig nok får jeg vogna uten bagen baki bagasjerommet sånn akkurat uten å ta av hjula. Men med en så høy kant, så er det tungvint.[:'(]

Jeg MÅ ha ny bil!!!!!!!![8D]

Spørs om det blir det sammne her.. Avensis altså. Er veldig glad i Toyota.
Skal ringe på en Toyota Avensis Verso som sto i avisa i går. Den er ikke så fin, men for en plass. 7-seter, men setene kan tas ut!
De selges ikke i Norge, men det begynner å komme noen import-biler. [:)]

Vi har Wolksvagen Passat... jeg legger bare sammen vogna og putter den inn i bagasjerommet - god plass. Og så lettvint for da kan jeg bare ta den ut og slå den opp når jeg kommer fram.

Vi har en volksvagen caravelle... og jeg er kjempe fornøyd!!! Det er kjempe plass i den. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke kjøpte en sånn med en gang jeg fikk unger.
Bare å putte inni alt man vil ha med. Åsså er det så mye mer lettvint å sette ungene inn i bilen i stede for ned i bilen[;)]

volkswagen passat har vi.. 99 model.. veldig fornøyd,stor bagasje.. men den blir jammen meg full den og:) men vogn,hund og bagasje.. stakkars hunden vår i bland[;)] 

Back
Topp