Startour-kan bare ha med 2 barn?

Rebecca85

Forumet er livet
VIP
Vi vil til sydligere strøk neste år og ser på startour men til flere av landene får jeg bare opp feil når jeg legger inn 3 barn men tar jeg bort den ene ungen går det...vil det si at det er umulig å få hotell i det landet med plass til 3 barn på rommet? minste er jo kun 3 år da og ikke vanskelig å få han i seng med en av søsknene eller oss...??

kan man ringe startour når man skal bestille og be de legge til en unge manuelt? kjipt om det begrenser seg såpass da..

Det har ikke vært noe problem med 3 barn før. Hvis du ikke får det til, så ring og snakk med de:)
Jeg søkte på 3 barn før i dag og det gikk helt fint. Men da var den ene under året da :)

Det kan ha noe med at man må ha en voksen pr barn på flyet opp til en viss alder??

Til noen land går det fint mens til andre land går det ikke..krysset jeg av for at Liam var 1 år gikk det men 2 og 3 år gikk ikke..altså er det plass greier da vel..eller noe sånt  er uansett leeenge til vi bestiller, må spare og se hvor langt vi kommer, kanskje blir det bare en kjapp uke i bulgaria hvor man fint kan ta med 3 eller Mexico som jeg ønsker men der går det bare med 2..hehe..og en smule dyrere 

Back
Topp