Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: toveli*76
ORIGINAL: Mayajenta
husk at et førstehjemslån kan du bare få dersom du har en bsu konto du sparte/sparer på fra før du søkte!!!!! så er du over 34 år er et førstehjemslån bare å glemme med andre ord...klemz
Det må være ny regel da, jeg og mannen min hadde ikke kroner på none bankonto eller noen ting, fikk førstehjemslån vi.... Vi var da 25 år og 31 år, aldern vår var jo inna for som jeg forsto det den gangen[:)]
Bea og tom: så sant dere leier og en av dere er inna for 34-35 års grensa så søk, skader ikke hvertfall, får jo bare ja eller nei[:D]
Men har dere sett på husbankens hjemme side? www.husbanken. no masse nyttig info der[;)]
ORIGINAL: toveli*76
Ja, men da burde det gå så lenge det er familieøkning og slik[:D] hverken jeg eller mannen min hadde noe, eller eide noe for og si det sånn, og vi fant ut at for og vite om vi fikk ja måtte vi søke, og jeg la opp om åssen boforhold vi bodde med og at det ikke var helt topp[:'(] X fingrene for at dere kommer i mellom, TVI-TVI[;)][;)] Og det var også det vi fant ut at en vanlig bank kunne vi ikke gå til, vi hadde ikke egenkapital[8|]