Startlån, overgangsstønad, alenemor

Fikk du startlån med overgangsstønad som inntekt?

• Ja

Votes: 0 0,0%
  • Nei

Votes: 1 100,0%

• Antall som har svart
    1

alenegravid

Andre møte med forumet
Hei, har noen av dere søkt/fått startlån med overgangsstønad, utvidet barnetrygd og barnebidrag? Har ca. 20 000 kr utbetalt per mnd., og kommer til å få barnebidrag (mottar bidragsforskudd nå). Hvor mye fikk dere i såfall? Har forresten ikke jobb eller utdanning nå, men skal gå på skole fra høsten av.

Setter pris på svar, så takk på forhånd! :)

Helt ærlig, så tror jeg ikke du får lån på det.. :/
Vi fikk avslag hos husbanken grunnet ikke FAST inntekt (jeg hadde vikariat, skal nå over på foreldrepenger. Han har aap), og overgangsstønad er jo ikke fast det heller..

Men, koster lite å søke likevel. Så du kan jo likevel prøve. Vi skal søke igjen når han får i gang uføretrygden, og evt om jeg får fast stilling.

Du kan jo søke :) På husbanken sine sider er det en kalkulator som du fyller inn inntekt og utgifter så kan du se hvor høyt lån du kan betjene med den inntekt du har :) Men tror sannsynligheten for at du får lån er liten dessverre.

Jeg fikk beskjed om å finne meg en mann og komme tilbake da, så har nok dårlig tro på at du får lån med det grunnlaget :confused:

Overgangsstønad er jo ikke en varig inntekt, den er jo midlertidig, tror desverre ikke du får noe lån på det[emoji20]

Back
Topp