Startet riene likt og var de like under alle dine fødsler?

Furutre

Glad i forumet
Oktobergull 2022
Jeg er over termindato med min tredje nå, og har sammentrekninger, men er så usikker på om det er rier da de kun sitter i magen.
Med de to andre kjente jeg riene i lårene og korsryggen også, det gjør jeg ikke nå så jeg undres over om det har vært ulikt hos andre?

Jeg er over termindato med min tredje nå, og har sammentrekninger, men er så usikker på om det er rier da de kun sitter i magen.
Med de to andre kjente jeg riene i lårene og korsryggen også, det gjør jeg ikke nå så jeg undres over om det har vært ulikt hos andre?
Med første hadde jeg riene i ryggen mens denne gangen var de i nedre del av magen, med første våknet jeg av rier og så gikk det i ett, mens denne gangen gikk vannet og så kom riene sakte men sikkert i timene etterpå, så veldig forskjellig for meg!

Lykke til med forestående fødsel!

Det var likt under alle 3 fødslene for meg(sitter i rygg og lår), men jeg rakk ikke mer enn 5 rier før jeg havnet i akutt keisersnitt med nr. 3(var allerede innlagt da de første riene kom, pga. igangsetting).

Åh, forrige gang kjente jeg riene nesten bare i lårene, det var helt j*vlig. Håper det blir annerledes neste gang, så godt å høre at det er mulig!

Starten har vært lik, men det har vært ulikt hvor riene har satt seg underveis i fødselen. Var ganske ekstremt med nr 3 hvor jeg hadde rier både i magen, rygg og lår. Begynte øverst i magen og gikk nedover og bakover til ryggen. Når en ri dabbet av nederst på lårene begynte en ny øverst i magen.

Åh, forrige gang kjente jeg riene nesten bare i lårene, det var helt j*vlig. Håper det blir annerledes neste gang, så godt å høre at det er mulig!
Var godt å slippe de takene i lårene ja! Håper du og får andre rier neste gang :)

Back
Topp