Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Generelt er du usikker, ring føden
.Hei, er uke 35+1. Har hatt dette sporadisk siden uke 29/30, men ennå ikke født. Hvis det kommer i tak og tar seg opp, ring føden.Generelt er du usikker, ring føden
.
Ja tenkte det sammeJa, jeg regner med at det bare er modningstegn![]()

Har hatt murringer hver kveld i snart to uker nå, i tillegg til masse kynnere. Det er nok ingenting å bekymre seg over hvert fall. Kun et gledelig tegn på at man modnes til fødsel. Er uke 38+0 i morgen, (og skal endelig igangsettes!).![]()
Ja, veldig godt å nærme seg fødsel nå. Forrige gang ble det nesten 2 uker overtid...
Hvorfor skal du settes i gang?
Hos meg begynte det i uke 24 med mensmurring og kynnere , i uke 36 no og har det fortsattJeg er akkurat 36 uker på vei og har begynt å få mensmurringer i rygg og mage...
Flere dette har startet hos?

Åja, sånn ja! Men kanskje litt godt å vite når det skjer da?Har type 1 diabetes, og da får man som regel ikke gå helt til termin. Har inntrykk av at det praktiseres litt forskjellig fra sykehus til sykehus, men der jeg skal føde så blir man gjerne indusert i uke 38, om ikke før hvis det er grunnlag for det.![]()
Slimproppen har gått 2 av 4 ganger uten at fødsel har startet, men for noen går den like før fødsel. Vanlig med en del maserier nå. Prøv å få slappet av og lade batterietVåknet en del nå i natt av noe jeg ikke har opplevd før. Usikker på om det er kynnerne som tar seg opp eller om dette er begynnene rier? Er så varm og magen strammer seg i krampetrekninger ovenfra og ned Bevegelsene er også annerledes så lurer på om hu har festa seg, kjennes ut som hu ligger langt ned og samtidig strekker seg så jeg blir uvel. Slimproppen gikk i går formiddag, men uten noe mer da så får se hva natten bringer. Er vel ikke fødsel enda, men modning som skjer. Noen andre som har hatt slimproppen og har noen erfaringer med dette? Er det dette som er maserier kanskje? Uke 37+6 nå![]()
Slimproppen har gått 2 av 4 ganger uten at fødsel har startet, men for noen går den like før fødsel. Vanlig med en del maserier nå. Prøv å få slappet av og lade batterietMulig det kan hjelpe på maseriene? Kan være fødsel like rundt hjørnet eller i uke 41 eller 42
Er ikke lett å si
![]()
Ja, får satse på at fødsel er like rundt hjørnetHehe ja det er vel det. Krysser for like rundt hjørnet fremfor 41 eller 42, men har innsett det at jeg ikke skal ta gleden på forskudd. Men godt at noe skjer da![]()
Ikke så mye som en murring her36+5
Sånt liker jeg å høresniker, jeg hadde null tegn til modning selv i oktober 2018, men fødsel startet spontant uke 37+4 med vannavgang. Så det behøver ikke være masse modningstegn i forkant;-)

Åja, sånn ja! Men kanskje litt godt å vite når det skjer da?
Lykke til!Ja, faktisk. Man blir mer trygg og føler mer forutsigbarhet. Har akkurat fått ballong nå og venter spent på fortsettelsen.![]()