Startet dagen med oppkast :(

Ettmammahjem <3

Glad i forumet
Julikulene 2020
Å kaste opp er virkelig det værste som fins :( noen som har noen gode råd for kvalme og oppkast? :( mottas med takk :)

Prøv å ha lett salt kjeks ved senga som du spiser litt før du står opp... drikk masse væske. Ristet brød er også bra når man ikke vil ha noe. Ingefær og peppermynte te hjelper på å roe magen.

Sånn startet jeg dagen og. Synes dessverre det ikke er så mye som hjelper. Masse god bedring :)

Ja håper bare det ikke blir hver morgen! Er så fælt å kaste opp :) takk Gud for sen vakt i dag. Legge meg litt ned å håpe kvalmen gir seg snart :)

Vann med sitron kan hjelpe.
Håper du finner en løsning for høres forferdelig ut :(

Har du prøv postafen? Det hjelper endel til meg. Og vann med sitron, som ble nevnt over her. Uansett, håper det gir seg. God bedring!

Har fått afipran av legen hjelper litt, har ikke kastet opp mer enda :) takk og lov, spiser 2 kjeks å drikker litt vann før jeg står opp, samt spiser så måltider :) det går greit, har ikke noe matlyst men får i meg mat å kvalmen er her nesten hele tiden men ikke sånn spy klar. :P så holder den seg sånn så overlever jeg :p

Mange som har litt tørre knekkebrød stående på nattbordet som man bare kan putte i seg med en gang man våkner. Kanskje du kan prøve det, i tillegg til noen andre gode tips du har fått her :)

Å kaste opp er virkelig det værste som fins :( noen som har noen gode råd for kvalme og oppkast? :( mottas med takk :)

Uff kvalme og oppkast er helt forferdelig:(. Jeg er også kvaln og har kastet opp i dag:(. Er i uke 22. Men lenge siden jeg har vært kvalm :(. Drikk isvann med sitron, og brus som får deg til å rape..

Småe slurker eplemost (på glassflaske), og en håndfull salte potetskruer! Noe vidundermiddel er det ikke, men det har hjulpet meg ganske mye.

Akupunkturbehandling hos jordmor var min redning. Var konstant kvalm, fått to behandlinger til nå og skal på den siste idag. Anbefaler dette på det sterkeste til dere som er kvalm og dårlig :-) etter sist behandlig forsvant kvalmen hos meg.

Back
Topp