Starter på ny frisk i dag

Shauri

Forumet er livet
VIP
Da satser vi på en fantastisk ny uke som starter i dag!

Etter problemene med leggingen i går sov Alexander fra 22.21 til 07.30 i natt! Så nå er vi begge to utvhilte og klare til å starte denne uka mens vi er på topp!

Skal en tur til Stavanger for å sjekke at de nye linsene mine er bra for øynene mine - og dersom det er tilfelle bytte ut alle de gamle med nye. Så er jeg litt usikker på hva jeg skal finne på. Vet ikke om jeg gidder å traske rundt i Stavanger i regnvær før jeg skal hente mannen min på jobb ca 15. Så blir kanskje trasking på et eller annet senter, eller kanskje jeg drar hjem... time will tell!

Hva er planene deres i dag?

Idag skal vi ut på noen ærender og så skal vi på HS. Enten er det barselgruppe eller så er det 5-månederskontroll.. Stod ingenting i brevet om hva det var [8D]

Når han først sovna så sov han jaggu meg lenge og! Så herlig[:D] Fra kl 22:21 faktisk[8D] hihi

Vi er også klare til en ny, flott uke. Ingen spesielle planer i dag faktisk.. Hmm.. Må vel ut på en trilletur
også er det jo trening i kveld da[:)][:)]
Kos deg på "shopping"[:D]

Jeg skal i dag:
- få gubben te å støvsuge
- jeg skal trille bort på kiwi og poste en monsterbukse og kjøpe hipp og frukt[:)]
- ehm.......

[:-]virkelig den stooore dagen i dag[8D][:D]

Deilig at han sov så lenge da!
Vi skal gå tur med en venninne i dag før det blir litt trening i kveld [:)]

ORIGINAL: TonjeJenta

Jeg skal i dag:
- få gubben te å støvsuge
- jeg skal trille bort på kiwi og poste en monsterbukse og kjøpe hipp og frukt[:)]
- ehm.......

[:-]virkelig den stooore dagen i dag[8D][:D]

Hva er en monsterbukse?? [:D]

Har akkurat lagt Oda ute, hun har begynt å bare ta 1/2 times dupper ute også nå så det blir spennende å se hvor lenge hun sover nå... Ellers blir det litt mandags syssler; husarbeid [:'(]. Og pm alt går etter planen blir det en trilletur litt utpå dagen [:D] Altså ikke de store planene her i huset [;)]

Back
Topp