Starten på noe?

Lotte00

Andre møte med forumet
Hei,igår begynte underlivet å kjennes veldig ømt! Å inatt våknet jeg av at jeg hadde veldig vondt nederst i magen samt murring i ryggen, nesten så jeg trudde fødselen var igang men gikk over etter en halvtimes tid, har ei veldig aktiv frøken som kjennes godt nede i bekkenet! Er det kanskje tegn på fødsel snart? Er kjempe trøtt etter lite søvn inatt men får liksom ikke roen over meg til å ta meg en times powernap:S Slit i tillegg med en "knivstikkende" følelse i høyre side av rompa! som strømmer nedover foten, klare så vidt å gå normalt så jeg begynner å bli rimelig lei av alle di her nye plagene som dukker opp:/ Hodet festa seg forresten i uke 33 å har ei jente fra før som kom 3 uker før tiden.

Var til legen i dag .. Tenkte kanskje jg hadde uvi...men den gang ei....voldsom aktivitet intenst med do turer...og øm nederst i magen så de spurte meg om det kunne holde på å skje noe...:/ nå får jeg hvertfall ikke sove ;) sove 1 time på to døgn...hater å ikke vite :( tror vi bare må leve i uvisshet ;)

Hvor langt har dere kommet i graviditeten? Spennende å høre utviklingen, om det er noe på gang :)

Jeg er 3.gangs og har mye nedpress og er øm i underlivet. Mensensmerter og kynnere så å si hele tiden.
Har vært sånn noen uker med meg.
Veslejenta snudde seg tidlig, og var festa i uke 35.
Legen mente det var modning.
Men har ikke skjedd noe mere... 37+1.
Bare at jeg kjenner på hele kroppen at det nærmer seg..
Magen har sunket mye de to siste ukene og det presser veldig på blæra. Mere uflod er det også og øm i ryggen.
Men så usikkert å vite akkurat når det skjer...
Det kan jo ta sin tid. :P
Jordmor sa det var vanlig å kjenne sånn tidlig når man har født før, så er vel helt normalt.
Babyen kommer når den er klar.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hvor langt har dere kommet i graviditeten? Spennende å høre utviklingen, om det er noe på gang :)
Er 38+3 hodet var ikke festet på forrige kontroll men lå ned ...:) ny kontroll i morgen...spennende :) men fæææælt å ikke vite noe for en kontrollfrik :)

Back
Topp