starten av sa?

Mymlen

Glad i forumet
Tok test i dag som jeg hadde liggende. CB digital. Den viste 2-3 enda, burde det ikke stå 3+ hos meg nå? Er 5+4 i dag. Kan det ha noe å si at jeg ikke tok morgenurin? Ventet med å teste i litt over 3 timer fra forrige dobesøk.
Sist jeg fikk sa var det det samme. Da tok jeg test når jeg skulle ha vært 2-3 men da sto det fremdeles 1-2. Og få dager etterpå begynte jeg å blø. Har fremdeles symptomer som litt ømme pupper, kvalme og litt stikninger nå og da. Men blir bekymret siden det var slik det startet sist :/

Jeg ville tatt en ny på morgenurin. Jeg fikk 3+ på 19 DPO (4+5) og siden jeg hadde en test til overs så prøvde jeg å ta en ny test på 22 DPO (5+1) og da viste testen 2-3. Da hadde jeg holdt meg i 4 timer. Jeg fikk helt panikk og kjøpte en ny test som jeg tok på morgenurin dagen etterpå og da viste den 3+ igjen. Så jeg ville bare testet med morgenurin på digitale tester :)

Jeg stresset litt på å få 3+ denne gangen.. Når jeg var på tidlig ultralyd sa de jeg var kommet kortere på vei og tok da en ny test for å sjekke og den viste da 3+ ca 1 uke etter jeg fikk 2-3.. Så kan hende du er litt kortere på vei eller at HCG økningen er litt lavere, ikke alle den stiger så fort på..

Tok test i dag som jeg hadde liggende. CB digital. Den viste 2-3 enda, burde det ikke stå 3+ hos meg nå? Er 5+4 i dag. Kan det ha noe å si at jeg ikke tok morgenurin? Ventet med å teste i litt over 3 timer fra forrige dobesøk.
Sist jeg fikk sa var det det samme. Da tok jeg test når jeg skulle ha vært 2-3 men da sto det fremdeles 1-2. Og få dager etterpå begynte jeg å blø. Har fremdeles symptomer som litt ømme pupper, kvalme og litt stikninger nå og da. Men blir bekymret siden det var slik det startet sist :/

Da jeg var gravid med sønnen min i 2013 fikk jeg 3+ først da jeg var 5+5 (tempet så visste når el var). Synes da at det var veldig sent å få 3+, men søkte det opp og så at det varierer veldig fra person til person. Satser på at alt er bra, og at vi bare har litt treg hcg stigning (alternativt at du er litt kortere på vei enn først antatt) :)

Hadde jeg ikke stressa så med altså. Det er bare en indikator. Alle produsere hcg forskjellig. Hadde vært mer bekymra om testen plutselig hadde vist 1-2 uker.

Så lenge du ikke blør og har andre symptomer så syns jeg du burde droppe å bruke de testene nå så lenge du har fått positiv test tidligere. Hva med å kontakte lege for å få en blodprøve med noen dagers mellomrom, så får du se at hcg stiger :) lykke til!

Jeg ville tatt en ny på morgenurin. Jeg fikk 3+ på 19 DPO (4+5) og siden jeg hadde en test til overs så prøvde jeg å ta en ny test på 22 DPO (5+1) og da viste testen 2-3. Da hadde jeg holdt meg i 4 timer. Jeg fikk helt panikk og kjøpte en ny test som jeg tok på morgenurin dagen etterpå og da viste den 3+ igjen. Så jeg ville bare testet med morgenurin på digitale tester :)

Åå, godt å høre!! Må nok kjøpe en ny test bare for å få roe nervene, men det går sikkert bra. Jeg har jo som sagt flere symptomer enda så får ta det som et godt tegn!

Takk for god respons alle sammen! Disse graviditetshormonene tar litt knekken på meg når det konmer til denne testingen :P Er så redd for sa. Men får bare prøve å tro at det går bra :)

2-3 uker dekker jo et stort intervall, og det er jo ment å kunne fortelle at man også er 5 uker på vei. Selv om du er fire dager lengre enn 5 fullgåtte, så er det så store forskjeller på nivåene til folk at jeg egentlig blir litt provosert av de testene der.

2-3 uker dekker jo et stort intervall, og det er jo ment å kunne fortelle at man også er 5 uker på vei. Selv om du er fire dager lengre enn 5 fullgåtte, så er det så store forskjeller på nivåene til folk at jeg egentlig blir litt provosert av de testene der.

Ja okei. Det er litt dumt med disse ukene sånn sett for jeg merker det er noe jeg legger mye vekt på, men kjenner jeg slapper mere av nå etter responsen deres :)

Back
Topp