Starte fødselen..

*Vindrua*

Elsker forumet
Hva slags triks kan man prøve for å få fart på sakene??
Sitter her og drikker te med kanel i,men ellers vet jeg ikke om stort... Noen som vil være snill å gi meg tips?:)
Sex funker ikke,har aldri hatt så mye sex før som etter jeg ble gravid og det har ikke skjedd noe her ennå...

Ta det med ro og slapp av. Det skal visst hjelpe. Ikke tenke for mye på det liksom.... Var hvertfall ingen kjerringråd som hjalp på meg... Du kan jo prøve å gå en lang tur, vaske gulvet/gjøre husarbeid.

Jeg tror på å la naturen gå sin gang, men det er jo ingen skade i å prøve snille metoder - de virker ikke før man er moden og klar allikevel.... [link=http://www.krakle.com/magesiden/m_igangsetting.html]Her[/link] har du en del tips og råd (men husk å hvile innimellom, babyen kommer når kroppen er klar, og da er det lettere å gå gjennom en fødsel når man ikke er helt utslitt)

ORIGINAL: camillans

Babyen kommer når den selv vil.
Tror nok ikke sånne kjerringråd virker før man er moden nok

Du har fremdeles noen uker igjen så ville ikkje begynt å stresse med å få fødselen igang enno[;)] då kan det bli lange uker-og ikkje minst utrolig frustrerende å gå på overtid. Babyen kommer når den er klar-ikkje så masse å gjøre med det[:)]

Back
Topp