Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal til samtale 30mai, tror dere at om alt er og blir som det skal at det er mulig for oss og starte opp med medisiner og innsett i løpet av juni? [emoji1405][emoji851]
Siden de har stengt i juli mnd..
Spørs hvor dere får behandling. Privat så kan man som oftest starte på syklusen man er i. Offentlig må man ofte vente litt og da spørs det om ikke kanskje det blir etter sommerferien dessverre.... men umulig å si
Eneste som kan svare deg på dette er jo de som skal behandle deg.. ingen her som vet det..![]()
Hvilket sykehus?
Kunne være noen hadde vært borti noe lignende![]()
Jeg er litt usikker på når du kan begynne. Avhenger av hvilket regime du skal ha kort eller langt. Hvis langt regime kan man begynne nedregulering mens klinikken er stengt. Mener jeg ble nedregulert i fellesferien en gang, mens jeg var på riksen. Med ktr for oppstart av medisiner med en gang klinikken var åpen. Men alt er avhengig av om de har plass til deg når du begynner med selve stimuleringen.
Hva er forskjellen på kort og lang regime da?
Og hvorfor får noen kort og noen lang regime?
Ja litt ny på dette [emoji851]
Hvordan vet du at du skal ha kort regime når du ikke har vært på forsamtale enda? Hvor i syklusen er du den 30. mai? Altså når ca. forventer du å ha mens etter forsamtalen?Da er jeg på den korte regime da [emoji1360] [emoji4]
Hvordan vet du at du skal ha kort regime når du ikke har vært på forsamtale enda? Hvor i syklusen er du den 30. mai? Altså når ca. forventer du å ha mens etter forsamtalen?
Selv hadde jeg forsamtale den 26. mai. Feriestengt i juli, så jeg fikk starte med Synarela og spraye i 3 uker mens de har ferien. Så skulle jeg få ultralyd de første dagene de hadde åpent, innsett ca. 12. august.
Trodde bare kansje det pga det som ble skrevet[emoji12]
Men da kan jeg ikke vite det da før jeg har vært på samtale da[emoji6]
Er ikke lett og vite når alt dette er helt nytt da, er jo derfor man spør om ting , da kansje andre har mer erfaring med dette [emoji1360][emoji851]