Start etter ferie

lusemus 71

Forumet er livet
Nå er det 3 skiftet mitt etter ferien og er heilt pompa :gen113 Har 2 x 12 natt igjen og ikkje minst ca 5 timers søvn. Kossen skal detta gå.
Er det barre jeg som er pumpa :wtf: etter ferien :gen026?
 
Jeg. Mistet babyen rett før ferien. Ferierte med svigers. Så fikk begge ungene vannkopper og når jeg begynte på jobb igjen så krasjet jeg på sykkelen og fikk litt lett hjernerystelse.
Må si at jeg synes denne sommerferien har vært brutal.
Og jeg er alltid mer sliten etter en ferie enn til vanlig.
 
Jeg har lyst på ny ferie, jeg er sliten. Pangstart her, men mest hardt med tidlige morgener.
Skulle hatt to langhelger nå, som myk innkjøring ;)
 
Last edited:
Veldig morro når kjelleren flyter med vann. Her har det vert inn og ut av forsikring, elektriker og takstfolk. Så kjekt og måtte stue 2 unger inn på eit rom. Kjempe kosli for dei 2. Er som hund og katt.

Vart kun harry tur til Sverige
 
Veldig morro når kjelleren flyter med vann. Her har det vert inn og ut av forsikring, elektriker og takstfolk. Så kjekt og måtte stue 2 unger inn på eit rom. Kjempe kosli for dei 2. Er som hund og katt.

Vart kun harry tur til Sverige
Shit, det høres slitsomt ut :bag:
 
Har kun hatt tre feriedager i sommer, med helg og to fridager ble det en uke fri. Ble sykemeldt en uke like etter oppstart på jobb igjen pga migrene. Nå er hverdagen tilbake for fullt, men denne helgen er helt full, det samme er neste pga fotballcup for 10 åringen. Ukene flyr - det eneste positive med at det går så fort er at bryllupet nærmer seg :)
 
Nå er det 3 skiftet mitt etter ferien og er heilt pompa :gen113 Har 2 x 12 natt igjen og ikkje minst ca 5 timers søvn. Kossen skal detta gå.
Er det barre jeg som er pumpa :wtf: etter ferien :gen026?

Brutalt å starte opp etter ferien... men enda mer brutalt med alt flere her har opplevd og måtte stå i ser jeg:hungover::shy: da kan d bare gå en vei:happy:
 
Jeg synes det er litt godt med hverdag og rutiner jeg! :wacky:
 
Godt med hverdag og rutiner ja. Meen skal innrømme jeg syns hverdagen kom litt hardt på meg. Sliiiten.. hehe
 
Har hatt kun 1 uke ferie i sommer. Har jo ikke barn, så tenkte å ta ut ferie senere så alle med barn får fri. Jeg har hatt ansvar for avdelingen på jobb og har jobbet mer enn vanlig. Veldig intenst og har nå senebetennelse i skuldrene. Ikke lyst på mandag. Lyst på ferie..
 
Første uka tilbake i barnehagen var tøff, men nå er det veldig kjekt. Jeg elsker rutiner og funker bedre med de :)
 
Back
Topp