stars & stripes

marimari

Glad i forumet
Sikkert halvparten av garderoben til minien består av enten stripete tøy eller klær med stjerner på.

Ja, jeg har fått dilla! [:)] Er det bare meg eller?

Jeg kjøpte forresten regndress på Name it i går til halv pris. Marineblå med røde stjerner. [;)] Testet den ut på tur i dag, veldig fornøyd!

her er det samme ja!!! diger det!! prikker er jeg ferdig med!!!

ORIGINAL: marimari

Jeg kjøpte forresten regndress på Name it i går til halv pris. Marineblå med røde stjerner. [;)] Testet den ut på tur i dag, veldig fornøyd!

Å... Jeg og vil ha. Skal hente eske med låneklær snart og så er det ut på handel. Vil ha cupcake fleecedress. Eller egentlig anorakken i dressform!

ORIGINAL: Hønepøne09

Å... Jeg og vil ha. Skal hente eske med låneklær snart og så er det ut på handel. Vil ha cupcake fleecedress. Eller egentlig anorakken i dressform!

Kunne ikke vært mer enig! Hvorfor fins ikke det da!???!

ORIGINAL: Hønepøne09

Kunne ikke vært mer enig! Hvorfor fins ikke det da!???!

Finnes i vinterdress da.. Men kan jo ikke ha det nå. Er jo varm bare av anorakken!

Back
Topp