Knøttet79 Forelsket i forumet 11 Jun 2006 #1 Fikk følgende melding fra Stardust halv fem: "Havnet på sykehuset i natt og nå er jenta vår kommet. Hun er 3026 gram og 48 cm lang" Gratulerer så mye!!!!! Skulle hilse til alle de verpesyke i juniklubben.
Fikk følgende melding fra Stardust halv fem: "Havnet på sykehuset i natt og nå er jenta vår kommet. Hun er 3026 gram og 48 cm lang" Gratulerer så mye!!!!! Skulle hilse til alle de verpesyke i juniklubben.
L *Laila* Forumet er livet 11 Jun 2006 #4 Gratulerer så masse med jenta StardustHåper alt står bra til[:D]
Sommerbaby:-) Forelsket i forumet 11 Jun 2006 #5 ORIGINAL: tingeling1 Gratulerer så mye med jenta!!! signerer[:D][:D][:D]
L Lykkelig3barnsmor Flørter med forumet 11 Jun 2006 #6 Gratulerer!![:D] Ser at vi har samme termindato. Håper det smitter over på meg også!!
L ~Lisbeth83~ Forumet er livet 11 Jun 2006 #8 Grattis så mye[:D][:D] snakk om at folk sniker i køen for tiden[;)]
~miluna~ Forumet er livet 11 Jun 2006 #9 wow oi, grattis, det var uventa [:D] var kanskje lakseroljen som gjorde sitt [;)] grattis med jenta!!!!!!! [:)]
wow oi, grattis, det var uventa [:D] var kanskje lakseroljen som gjorde sitt [;)] grattis med jenta!!!!!!! [:)]
T *Tøtta81* Forumet er livet 11 Jun 2006 #11 ORIGINAL: Laila76 Gratulerer så masse med jenta StardustHåper alt står bra til[:D] signerer
FjerneErna Forumet er livet 11 Jun 2006 #12 Sniker meg inn her og gratulerer så mye med prinsessa [:D][:D][:D]
gira Forumet er livet 11 Jun 2006 #14 ORIGINAL: trø Gratulerer så mye! kan jeg få tilsendt fødestøvet nå? [:)] signerer på denne jeg[:D][:D]
ORIGINAL: trø Gratulerer så mye! kan jeg få tilsendt fødestøvet nå? [:)] signerer på denne jeg[:D][:D]
maiki Flørter med forumet 12 Jun 2006 #16 ORIGINAL: Laila76 Gratulerer så masse med jenta StardustHåper alt står bra til[:D] signerer
~Kathrine~ Forumet er livet 12 Jun 2006 #17 Gratulere så masse Stardust med den lille prinsessa di [:D] Kos dere masse og lykke til videre [;)] Klem fra Kathrine
Gratulere så masse Stardust med den lille prinsessa di [:D] Kos dere masse og lykke til videre [;)] Klem fra Kathrine
B bærta Andre møte med forumet 12 Jun 2006 #18 Gratulerer Nu e det like før æ blir litt misunnelig. Vil også ha lillenurket i armene. Stolte jo så på fullmånen i helga.
Gratulerer Nu e det like før æ blir litt misunnelig. Vil også ha lillenurket i armene. Stolte jo så på fullmånen i helga.