Starcraft 2

*Xc1t3*

Glad i forumet
noen som har et guestpass til det[8|][:D] blir mest glad om noen har et som de vil gi vekk [:D] send meg en pm isåfall[;)]

Dytter litt på denne[;)][:)]

Næh, holder meg til Cataclysm Beta[8D]

ORIGINAL: Snarl

ORIGINAL: Kranglefanten

Hehe, jeg og ^^ Men Starcraft 2 er råbra. Liker spesielt den delen man ser en Night elf danse i bakgrunnen [:D]

har ikke fått kjøpt den enda[&o] vist ikke at den var komt ut enda engang[&:]  leeeenge siden jeg faktisk har spilt wow nå[:o]

ORIGINAL: *Xc1t3*

ORIGINAL: Kranglefanten

Hehe, jeg og ^^ Men Starcraft 2 er råbra. Liker spesielt den delen man ser en Night elf danse i bakgrunnen [:D]

har ikke fått kjøpt den enda[&o] vist ikke at den var komt ut enda engang[&:]  leeeenge siden jeg faktisk har spilt wow nå[:o]

Hmmm. Nå sitter jeg og lyger her. Jeg har da ikke beta [:)] Jeg sitter å VENTER på Cataclysm. Her er vi med [:)] Men seriøst, håper du får tak i, det har visst vært verdt ventetiden ifølge min mann [:D]

hihi[:D] men da er jeg med[:D] pleier alltid og få mail når det er noe nytt, så synst det var litt rart, men vet jo aldri[:D] skal kjøpe starcraft til meg og min kjære[:D] men må vente til jeg får lønn[&o] derfor tenkte jeg at jeg skulle prøve og skaffe 1 eller flere guestpass[:D]

Back
Topp