Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Toggolino
ORIGINAL: Dollysmurfen
Huffda.[8D]
Jillian Miachels sier at en latte om dagen tilsvarer 19 kg i året. Think about that! [:D]
hehe.. men kjenner jeg norge rett, så kommer nok prisene til å være ganske så stive...
ORIGINAL: Valpolicella
Var på starbucks i London for mange år siden, kan ikke si jeg var så imponert, kaffen smakte ikke godt! Så jeg skjønner ikke hva hva alt fuzzet om starbucks handler om... [:-]
ORIGINAL: Wayne`s Wife XL
ORIGINAL: alltidlente
[8D]Er Ilke første gangen det er snakk om det- hper det Stemmer denne gangen da[:D]
Men Kaffen blir nok Ikke billig[:)]
Men jeg mener starbucks-coffeeshop.... Ikke iskaffe på meny [:)]
Det solgte de Jo allerede forrige sommer...
Sorry- trodde det var snakk om kafe jeg med "fersk"kaffe [:)][8D]
Joda, jeg har jo selv kjøpt to så det stemmer nok[:)]
ORIGINAL: Piril
Var på starbucks i London for mange år siden, kan ikke si jeg var så imponert, kaffen smakte ikke godt! Så jeg skjønner ikke hva hva alt fuzzet om starbucks handler om... [:-]
De har vel sikkert 10-15 forskjellige kaffe da! [:D] De er vel mest kjent for iskaffe`n sin og Frappe`n[:)]
De har vel sikkert 10-15 forskjellige kaffe da! [:D] De er vel mest kjent for iskaffe`n sin og Frappe`n[:)]
Er vel strengt tatt mest kjent for frappuccino og "venti"[8D]
ORIGINAL: inamaria
hvis dette dreier seg om de boksene man får kjøpr på 7-eleven så syns jeg det blir feil å sette starbucks navnet på dem når det er arla i norge som har produsert dem. [8D]
for meg er ikke starbucks norsk, så det skal heller ikke lages med norske ingredienser [8D]
McDonalds burgeren hadde jeg heller ikke sett på som McDonalds burger dersom de hadde brukt norvegia ost på den [8D]
Er vel strengt tatt mest kjent for frappuccino og "venti"[8D]
Ja....hold deg unna venti`n med banan og sjokolade sier jeg bare!![:D] Huff! [:D] Skjønner ikke åssen noen orker en hel sånn en jeg asså!