Starbucks til Norge

*FrøkenA*

Glad i forumet
Innlegg om det på bloggen min[:)]

oh!!! det må være dagens godnyhet!! Endelig!

ENDELIG!!![:D]

endelig ja! TREIGE norge...

E N D E L I G!!!!! Jeg har sååååååååååååååååå lyst på frappuchino!!!!!

synest egentlig ikke at "alt" trenger å være i norge, kjekt å ha noe å glede seg til på utenlandstur[:)]

HURRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

i love starbucks [:D][:D] [:D]så og si bor der når jeg er i utlandet[:-]

Jammen på tide!! [:D] MEN vi må jo vente enda 3 år på godsakene...snufs!

ORIGINAL: Dollysmurfen

Huffda.[8D]
Jillian Miachels sier at en latte om dagen tilsvarer 19 kg i året. Think about that! [:D]

hehe.. men kjenner jeg norge rett, så kommer nok prisene til å være ganske så stive...

ORIGINAL: Toggolino

ORIGINAL: Dollysmurfen

Huffda.[8D]
Jillian Miachels sier at en latte om dagen tilsvarer 19 kg i året. Think about that! [:D]

hehe.. men kjenner jeg norge rett, så kommer nok prisene til å være ganske så stive...

jepp, så får de som jobber der en ok lønn da[;)]

[8D]Er Ilke første gangen det er snakk om det- hper det Stemmer denne gangen da[:D]
Men Kaffen blir nok Ikke billig[:)]

Jippi!!!!
Håper de satser på storbyene, og ikke bare Oslo[:D]

ORIGINAL: Valpolicella

Var på starbucks i London for mange år siden, kan ikke si jeg var så imponert, kaffen smakte ikke godt! Så jeg skjønner ikke hva hva alt fuzzet om starbucks handler om... [:-]

De har vel sikkert 10-15 forskjellige kaffe da! [:D] De er vel mest kjent for iskaffe`n sin og Frappe`n[:)]

ORIGINAL: Wayne`s Wife XL

ORIGINAL: alltidlente

[8D]Er Ilke første gangen det er snakk om det- hper det Stemmer denne gangen da[:D]
Men Kaffen blir nok Ikke billig[:)]

Men jeg mener starbucks-coffeeshop.... Ikke iskaffe på meny [:)]
Det solgte de Jo allerede forrige sommer...
Sorry- trodde det var snakk om kafe jeg med "fersk"kaffe [:)][8D]

Joda, jeg har jo selv kjøpt to så det stemmer nok[:)]

ORIGINAL: Piril

Var på starbucks i London for mange år siden, kan ikke si jeg var så imponert, kaffen smakte ikke godt! Så jeg skjønner ikke hva hva alt fuzzet om starbucks handler om... [:-]

De har vel sikkert 10-15 forskjellige kaffe da! [:D] De er vel mest kjent for iskaffe`n sin og Frappe`n[:)]

Er vel strengt tatt mest kjent for frappuccino og "venti"[8D]

Ja....hold deg unna venti`n med banan og sjokolade sier jeg bare!![:D] Huff! [:D] Skjønner ikke åssen noen orker en hel sånn en jeg asså!

hvis dette dreier seg om de boksene man får kjøpr på 7-eleven så syns jeg det blir feil å sette starbucks navnet på dem når det er arla i norge som har produsert dem. [8D]

for meg er ikke starbucks norsk, så det skal heller ikke lages med norske ingredienser [8D]
McDonalds burgeren hadde jeg heller ikke sett på som McDonalds burger dersom de hadde brukt norvegia ost på den [8D]

ORIGINAL: inamaria

hvis dette dreier seg om de boksene man får kjøpr på 7-eleven så syns jeg det blir feil å sette starbucks navnet på dem når det er arla i norge som har produsert dem. [8D]

for meg er ikke starbucks norsk, så det skal heller ikke lages med norske ingredienser [8D]
McDonalds burgeren hadde jeg heller ikke sett på som McDonalds burger dersom de hadde brukt norvegia ost på den [8D]

Starbucks bruker Jo fersk melk fra det landet det er I til kaffeen.. Og det samme med sandwichene.. Lar seg ikke gjøre å importere alt fra USA liksom[8D]

Ja....hold deg unna venti`n med banan og sjokolade sier jeg bare!![:D] Huff! [:D] Skjønner ikke åssen noen orker en hel sånn en jeg asså!

Haha... Vi har ingen med banan(heldigvis[8D]).. Men venti er som regel sjokkerende for de fleste gitt[:D][8D]

Back
Topp