Starbucks kaffe og tårer

lille_mjau

Gift med forumet
Augustlykke 2015
jeg unner meg kaffe sånn innimellom og en kaffe fra starbucks er himmelen i en kopp. Drikker alltid en vanilla spice latte med etiophian shot og krem på toppen. Mmm... men i dag, så smakte kaffen rumpe!!! Jeg merka at jeg var på nippen til å gråte. Jeg gikk tilbake til starbucks og sa at jeg var så lei meg og at jeg aldri har klaget på kaffen før, men denne kaffen smakte ikke slik den skulle. Så rant det en ensom tåre ned kinnet mitt. Fikk ny kaffe med en gang og en kupong på ny kaffe som jeg kan bruke når som helst. Takk starbucks :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

smakte den bedre den andre.? merker smaksansene ikke er helt som de skal om dagen

Haha, jeg får så lyst til å gi deg en klem! Og jeg ler ikke av deg, men med deg (eller gråter med deg, alt ettersom :P) Jeg er så føkka selv, griner og kjefter og smiler om hverandre! Skal ikke så mye til! Men var den nye kaffen noe bedre?

kaffen var mye bedre ja ^^ Den smakte himmel i en kopp (som den skal)
starbuck i norge kan man finne på
Gardermoen
oslo s
oslo city
og et sted til oslo, men husker ikke i forbifarten. er snakk om at det skal komme en på jessheim også :)

Nå fikk jeg lyst til å ta toget til Oslo, hadde det ikke vært for at jeg ligger rett ut og er kvalm.. Så bra at det kommer flere!! Håper det blir noen i nærheten her og!
Ha en fin dag og kos dere m kaffe;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp